ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
626 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

به کار گروهی بها دهید!

شاید برای رسیدن به موفقیت بلند مدت، بهترین کاری را که می توانید بکنید این است که در خدمت تیم و گروه باشید. در جریان یک بررسی چند ساله در دانشگاه استانفورد، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که توانایی انجام دادن کار گروهی یکی از مهم ترین کیفیات اشخاص موفقی است که به سرعت راه اعتلا را طی می کنند.

پویایی های گروهی بسیار جالب هستند. قبل از هر چیز، ۲۰ درصد اعضای هر گروه ۸۰ درصد کار را انجام می دهند. ۸۰ درصد بقیه کار چندانی صورت نمی دهندو به ندرت داوطلب آن می شوند که کاری صورت بدهند. وظیفه ی شما این است که در شمار آن ۲۰ درصد اول قرار بگیرید.

برای آنکه بازیگر تیمی خوبی باشید، همیشه با آمادگی کامل در جلسات شرکت کنید. رو به روی کسی که جلسه را اراده می کند بنشینید و با او تماس چشمی برقرار سازید. زود حرف بزنید و سوال کنید. داوطلب شوید که کارها را انجام بدهید. وقتی پیشنهاد انجام دادن کاری را می دهید، آن را به سرعت انجام بدهید.

مهم ترین توانمندی، توانایی اتکاست

می توانید از انرژی مثبتی برخوردار شوید، اگر دیگران فکر می کنند می توانند روی شما حساب باز کنند و به شما متکی شوند. اینگونه کارهای مهم تری را به شما واگذار می کنند.

وقت صرف کنید و کارکنان زیر دست خودتان را بشناسید. با آنها حرف بزنید و از آنها سوال کنید. اگر می توانید به آنها کمک کنید. تا حدی که می توانید مهربان و با ادب باشید. از کارکنان زیر دست خود تعریف کنید و کار خوبشان را متوجه شوید. مطمئن باشید از تفاوتی که در کار و حرفه تان ایجاد می شود شگفت زده می شوید.

در رابطه سازی سرمایه گذاری کنید

در هر سازمان و تشکیلات، کسی که با بیشترین اشخاص آشنایی داشته باشد، به صدر سازمان خود می رسد. در آغاز، ممکن است اینگونه به نظر برسد که رابطه سازی وقت بسیار زیادی می گیرد.اما بارها و بارها این صرف وقت را جبران می کند.

بیرون از حیطه ی فعالیت خود، باید درگیر صنعت و معاشران صنعت خود بشوید. موفق ترین مدیران اشخاص حرفه ای با سایر اشخاص و گروه های حرفه ای شبکه سازی می کنند و بر شمار قراردادها و دوستی های خود می افزایند.

به سازمان های موجود در جامعه ی خود نگاه کنید. یک یا دو سازمانی را که می توانید در سال های آتی از آن استفاده کنید، انتخاب نمایید. در جلسات آنها شرکت کنید و خودتان را به آنها معرفی کنید. وقتی احساس کردید اگر به آنها بپیوندید به شما کمک می کند، این کار را بکنید. بعد در تمامی جلسات آنها حضور فعال داشته باشید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *