ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
413 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : ۷ مرحله برای تحقق اهداف (۱)

هفت اقدام ساده وجود دارد که شما می توانید برای تعیین هدف و سریع تر قدم برداشتن در راستای تحقق اهداف تان از آن ها استفاده کنید. روش های پیچیده تر و دقیق تری برای رسیدن به هدف ها وجود دارند اما این روش هفت مرحله ای شما را قادر می سازد ده برابر بیشتر از گذشته به اهداف تان دست پیدا کنید و این کار را بسیار سریع تر از آنی انجام خواهید داد که در حال حاضر برایتان قابل تصور باشد.

قدم اول: تصمیم بگیرید که دقیقا چه می خواهید. دقیق باشید. اگر می خواهید درآمدتان بیشتر شود به جای اینکه فقط روی «درآمد بیشتر» تمرکز کنید در مورد یک مبلغ معین تصمیم گیری کنید.

قدم دوم: هدفتان را بنویسید. هدفی که نوشته نشده باشد مانند دود سیگار است. یعنی نابود می شود. چنین هدفی مبهم و سست است. و هیچ نیرو، اثر یا قدرتی ندارد اما هدفی که نوشته شده باشد به چیزی تبدیل می شود که می توانید آن را ببینید، لمس کنید، بخوانید و در صورت لزوم تصحیح کنید.

قدم سوم: برای هدف تان یک ضرب الاجل تعیین کنید. یک مدت زمان منطقی را مشخص کنید و بنویسید که می خواهید چه زمانی به هدفتان برسید. اگر هدفتان خیلی بزرگ است یک ضرب الاجل نهایی و چند ضرب الاجل فرعی یا مراحل میانی از جایی که الان در آن قرار دارید تا جایی که می خواهید در آینده به آن برسید برایش تعیین کنید. یک ضرب الاجل مانند یک «سیستم مجبورکننده» در مغز شماست. درست همان طور که وقتی تحت فشار یک ضرب الاجل هستید کارهای بیشتری انجام می دهید، وقتی تصمیم بگیرید که تا زمان معینی به یک هدف دست پیدا کنید ذهن ناخودآگاه تان سریع تر و موثرتر عمل می کند.

قانونش این است که: «هیچ هدف غیرمنطقی وجود ندارد. فقط ضرب الاجل های غیرمنطقی وجود دارند.» اگر تا زمان ضرب الاجل به هدف تان دست پیدا نکنید چه کار می کنید؟ یک ضرب الاجل دیگر تعیین می کنید. هر ضرب الاجلی فقط یک «حدس» است. گاهی وقت ها قبل از ضرب الاجل تعیین شده به هدف می رسید، گاهی درست سر زمان تعیین شده و گاهی بعد از آن در زمانی که هدف تعیین می کنید تحت تاثیر یک سری شرایط بیرونی قرار دارید اما ممکن است این شرایط تغییر کند و در نتیجه شما هم مجبور شوید که ضرب الاجل خود را تغییر بدهید.

قدم چهارم: از همه کارهایی که می توانید انجام بدهید تا به هدف خود برسید فهرستی تهیه کنید. هنری فورد می گوید:

«بزرگترین اهداف نیز قابل دسترسی هستند اگر آنها را به اندازه کافی به مراحل کوچکتر تقسیم کنید.»

از موانع و سختی های درونی و بیرونی که باید بر آن ها غلبه کنید تا به هدفتان برسید فهرستی تهیه کنید. از اطلاعات و مهارت هایی که برای رسیدن به هدف تان به آنها نیاز دارید فهرستی تهیه کنید. از افرادی که برای رسیدن به هدف تان به همکاری و حمایت شان نیاز دارید فهرستی تهیه کنید. از هر کاری که باید انجام بدهید فهرستی تهیه کنید و وقتی کارها و مسئولیت های جدیدی به ذهنتان رسید به این فهرست اضافه کنید. تا وقتی که فهرست تان تکمیل شود به نوشتن ادامه بدهید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *