برندسازی شخصی : ظاهر خبرنامه
ظاهرخبرنامه ی شما مهم است، اینکه خبرنامه در چه قالبی باشد. از همین رو شما می توانید از قالب آماده استفاده کنید که آسان است، یا می توانید قالبی را انتخاب کنید و به سلیقه ی خود آن را شخصی سازی کنید. برای شخصی سازی باید به نکات زیر توجه کنید:
رنگ: رنگ های خبرنامه یتان را به گونه ای انتخاب کنید که با کارت ویزیت، وب سایت و مطالب دیگر شما هماهنگ باشد.
فونت: برای حفظ یک پارچگی و یکدستی، همان فونتی را انتخاب کنید که در وب سایت و کارت ویزت تان استفاده کردید. یکدستی مطالب تان اثری ماندگار از خود به جا می گذارد و بسیار شیک و منظم است.
اطلاعات تماس تان: همیشه برقراری تماس با شما را برای خوانندگان آسان کنید. درست است که در خبرنامه شما مستقیما چیزی نمی فروشید ولی خوب است که در دسترس باشید.
سر صفحه (header) : در بالای خبرنامه سر صفحه ای بزنید که نشان دهنده ی لوگو و یا نام شما باشد. اگر برای خبرنامه، نام جدیدی انتخاب کردید مطمئن شوید که با نام برند شخصی شما هماهنگ باشد.
ویرایش: همیشه محتوای تان را قبل اینکه بفرستید ویرایش کنید، اشتباهات نگراشی هم برای خواننده خوشایند نیست و هم ممکن است که برداشت اشتباهی از مطلب شما داشته باشد.
بازبینی: به طور منظم قالب تان را بازبینی کنید و بهبود دهید. تا آنجایی که می توانید سعی کنید قالب تان را طوری طراحی کنید که کاربر دوست داشته باشد.
اشتراک گذاری و نام نویسی: امکان عضو شدن خوانندگان برای دریافت خبرنامه را بی اندازه آسان کنید تا بتوانند به راحتی خبرنامه ی شما را دریافت کنند. حتما این امکان را که، در رسانه های اجتماعی بتوانند خبرنامه ی شما را لایک کنند فراهم کنید. همچنین لینک خبرنامه ی خود را در رسانه های اجتماعی بگذارید و امکان به اشتراک گذاشتن آن را هم فعال کنید تا به جذب مخاطب کمک کند.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید