ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۱
390 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: ایجاد تصویری مثبت و بی‌همتا از برند

برند شما را گفته‌های مردم درباره‌ی شما شکل می‌دهد، نه آنچه خودتان درباره‌ی خودتان می‌گویید.

بسیاری از مردم وقتی به ولوو Volvo فکر می‌کنند، ایمنی به ذهنشان می‌آید. اگر ولوو این وعده را عملی نکرده بود، اعتبارش را از دست می‌داد. از آنجا که این برند بر اساس ایمنی شکل گرفته، شرکت ولوو تلاش می‌کند ایمن‌ترین خودرو‌ها را تولید کند. ولوو با تبلیغاتی که این برند را در ذهن مشتریان حک می‌کند، روی مفهوم ایمنی سرمایه‌گذاری می‌کند. این مثال نکته‌ای اساسی را نشان می‌دهد: برندها باید بر پایه‌ی واقعیت شکل بگیرند، وگرنه نمی‌توانند اعتبارشان را حفظ کنند.

تصویر برند، کل شخصیت هر برند است. در اصل، تصویر برند عبارت است از مجموع کل تجربیات مشتریان درباره‌ی آن برند یا محصول، و شرکت‌ها هر کاری که در توانشان باشد می‌کنند تا مطمئن شوند این تصویر مثبت است و در بازار همتا ندارد. تصویر مثبت برند با عمل هماهنگ با وعده‌ها ایجاد می‌شود.

مارتی نیومن در کتاب The Brand Gap نوشته است همه‌ی شرکت‌های پیشرو برای ساخت برندی خوب پنج کار انجام می‌دهند:

  • متمایزسازی: از جمعیت متفاوت هستند. مردم به خوبی متوجه تفاوت‌ها می‌شوند؛
  • همکاری: بهترین افراد را برای ساخت برند گرد هم می‌آورند؛
  • نوآوری: خلاقانه و راهبردی فکر می‌کنند. اندیشه‌هایی مطرح می‌کنند که باعث کنجکاوی مردم می‌شود؛
  • ارزیابی: مخاطبان هدف را وارد فرایند برندسازی می‌کنند تا ببینند آیا برند را دوست دارند یا نه؛
  • پرورش: برند را الگویی از رفتار می‌دانند. برند خوب باید در طول زمان رشد کند.

به یاد داشته باشید که: گاهی حتی برندهای موفق وقتی عمل‌شان با شهرت و اعتبارشان جور نباشد، گیر می‌افتند. برای مثال، شرکت تولیدی لباسی ممکن است خط تولیدی با اعتباری درخشان در زمینه‌ی تولید لباس‌های با کیفیت و خوش دوخت راه بیندازد؛ ولی اگر مشتریان کشف کنند که این شرکت از کودکان در کشوری دیگر به عنوان نیروی کار برای تولید لباس‌ها استفاده می‌کند، دچار مشکل می‌شود. اینجا تصویر برند و سیاست‌های شرکت با هم هماهنگ نیست و شرکت باید شکاف بین این دو را پر کند تا تصویر برندش مثبت بماند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *