ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
444 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: چشم‌اندازتان را ترسیم کنید؛ عمل به ماموریت زندگی

وقتی ماموریت زندگی‌تان را مشخص کردید، باید بدانید پس از اینکه آن را در جهان به انجام رساندید، چه می‌شود. داشتن چشم‌انداز به این معنی است که تصور کنید اگر به شکلی آرمانی ماموریت‌تان را به انجام برسانید چه می‌شود. این فرآیندی بیرونی است و چیزهایی را نشان می‌دهد که شما در این جهان شدنی می‌دانید.

به خاطر داشته باشید که: هر چشم‌انداز موفق چند ویژگی دارد:

  • در جایی نوشته شده و به زمان حال است، انگار که الان انجامش داده‌اید.
  • توصیف‌های زیادی در بر دارد، به‌طوری که تصویری روشن از آن در دست دارید. این باعث می‌شود که احساس کنید دستیابی به آن شدنی است.
  • چشم‌انداز شما اغلب بزرگ‌تر از چیزی است که بتوانید یک‌نفره انجامش دهید؛ ولی نقش خودتان را در آن مشخص می‌کند. نمونه‌ای از چشم‌انداز بزرگ این است: زندگی در جهانی که در آن همه غذای کافی دارند. به احتمال زیاد شما به‌تنهایی نمی‌توانید به این هدف برسید، ولی می‌توانید به‌صورت داوطلبانه در برنامه‌های تامین غذا برای نیازمندان محل شرکت کنید یا به سازمان‌های مبارزه با گرسنگی جهانی پول بپردازید.
  • چشم‌انداز شما شفاف و قدرتمند است و شما را تشویق می‌کند به‌سمت اجرای آن گام بردارید. بیانیه‌ی چشم‌انداز اگر به‌خوبی نوشته شده باشد کمک می‌کند آگاهانه جهان دلخواهتان را خلق کرده و از وضعیت موجود به‌سمت وضعیت مطلوب حرکت کنید.

این‌ها پرسش‌هایی هستند که می‌توانید برای ترسیم چشم‌انداز از خودتان بپرسید:

  • اگر به بهترین کسی که می‌توانید، تبدیل می‌شدید، شغلتان چه بود؟
  • اگر از شکست نمی‌ترسیدید، چه کار می‌کردید؟
  • اگر می‌توانستید دقیقا همان کاری را بکنید که دلتان می‌خواست، چه کار می‌کردید؟

بیانیه‌ی ماموریت خاصی را در نظر بگیرید و ببینید چطور می‌توانید از آن چشم‌اندازی بیرون بیاورید:

  • ماموریت: «تبدیل آشوب به نظم.»
  • چشم‌انداز: «برای شرکت فناوری زیستی کار می‌کنم که در روز بیشتر از ۳۰ دقیقه از من کار نمی‌خواهد. مدیر بخشی هستم که روی داروی ضد سرطان کار می‌کند. ما بالاترین سطح کنترل کیفی را برای تولیداتمان ارائه می‌کنیم. می‌دانم که دارم در تولید دارویی حیاتی مشارکت می‌کنم که بیماران سرطانی را شفا می‌دهد و به افراد فرصت بیشتری می‌دهد تا روی زمین بمانند و با خانواده و دوستانشان باشند. آخر هفته‌ها را به سازمان‌دهی طرح جمع‌اوری غذا برای نیازمندان می‌گذارنم. من از استعداد خدادادی‌ام در نظم بخشیدن، برای خدمت به دیگران استفاده می‌کنم.»

به‌نظر من یکی از قدرتمندترین دلیل‌ها برای نوشتن بیانیه‌ی چشم‌انداز این است که شما را از تمرکز روی کارهای روزانه جدا می‌کند و به مکان بالاتری در جهان می‌برد. این کار باعث می‌شود ببینید کارتان در خدمت هدفی بزرگ‌تر هست و شما را از بلاتکلیفی درمی‌آورد یا نه. فکرش را بکنید اگر همه می‌خواستند بخشی از پدیده‌ای بزرگ‌تر از خودشان باشند، شاید گرسنگی در جهان پایان می‌یافت یا دست کم همه می‌دانستند که در این جهان همه با هم مرتبط‌اند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *