ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۱
522 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: چگونه پول وارد شرکت می شود؟

فقط یک موضوع است که محتوای تولید شده به وسیله ی شرکت های رسانه ای را از محتوای تولید شده به وسیله ی برندهایی نظیر: اینتل، جان دیِر یا والمارت Walmart متمایز می کند: چگونه پول وارد شرکت می شود؟

برای یک شرکت رسانه ای، محتوا به منظور کسب درآمد مستقیم از خلق اطلاعات از طریق فروش محتوا (خرید مستقیم محتوا، نظیر عضو شدن) یا فروش تبلیغاتی  (نظیر حمایت مالی از محتوای ایجاد شده مشابه آنچه در روزنامه ها و مجلات مشاهده می کنیم) ایجاد می شود.

برای یک شرکت غیر رسانه ای، محتوا تولید می شود؛ اما نه برای سود بردن از محتوا؛ بلکه برای جذب و نگهداری مشتریان (برای فروش بیشتر یا ایجاد فرصت های فروش بیشتر) محتوا کسب و کار را حمایت می کند؛ اما محتوا مدل کسب و کار نیست (به این معنا که شرکت های غیر رسانه ای ملزم به کسب درآمد از خودِ محتوا نیستند).

در تمام ابعاد دیگر، فعالیت های ایجاد محتوا در هر دو نوع شرکت ها به طور کلی یکسان است. درک این موضوع، پراهمیت است. برندهای فاقد رسانه به منظور جلب توجه و باقی ماندن، با رسانه های سنتی به رقابت می پردازند؛ درست به همان نحوی که شما با رقبا در حوزه ی کاری خود، رقابت می کنید.

مدل پایه ای کسب و کار رسانه

شرکت ما، موسسه ی بازاریابی محتوا CIM، به طور مستقیم از تولید محتوا سود می برد. اگرچه ما شرکت خود را بعنوان سازمانی در حوزه ی آموزش جایگاه یابی می کنیم، ما از یک مدل کسب و کار رسانه استفاده می کنیم.

  • محتوای روزانه ی وب: ما هر روز ارسال های آموزشی در خصوص بازاریابی محتوایی و چگونگی به کارگیری آن به صورت آنلاین تولید می کنیم. محتوای این سایت از طریق تبلیغات مستقیم و حمایت های مالی از سوی شرکت هایی نظیر سیلزفورس Salesforce.com و پی آر نیوزوایر PR Newswire به پول تبدیل می شود. این کار مشابه هر شرکت رسانه ای دیگری است مثل: مشابل Mashable.com، هافینگتون پست Huffingtonpost، فست شرکت Fast company یا نشر دهنده ی تجاری پیشرو در هر صنعتی.
  • وبینارهای روزانه: CIM، وبینارهای آموزشی یک ساعته در مورد موضوعاتی از اتوماسیون بازاریابی تا گزینش محتوا برگزار می کند. هر وبیناری را که ما برگزار می کنیم، به وسیله ی یک شرکت دیگر حمایت مالی شده است (هزینه ی آن پرداخت شده است).
  • رویدادهای شخصی: CIM کارگاه های یک روزه ی پولی یا رویدادهای بزرگ بین المللی نظیر: کانتنت مارکتینک ورلد Content Marketing World، رویدادهای سالانه ی ما در کیولند اوهایو، برگزار می کند. در این موارد، ما محتوای شخصی را که هر یک از شرکت کنندگان برای دستیابی به آن هزینه کرده اند، تولید می کنیم؛ و این اطلاعات از تعامل حامیان مالی با مشتریان احتمالی (شرکت کنندگان) حمایت می کند.
  • تبلیغات چاپی: مجله ی چیف کانتنت آفیسر Chief content officer، نشریه ی رسمی CIM است و بین بیش از ۲۰هزار مدیر اجرایی بازاریابی در آمریکای شمالی و در سراسر جهان توزیع می شود. موضوع هر فصل، به وسیله ی تعدادی از حامیان مالی که به منظور دسترسی به پایگاه مشترکین و ارتباط با برند ما با ما فعالیت دارند، حمایت می شود.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *