ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۷
456 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: چرخه ی مشارکت

برای ارائه ی بهترین محتوا در زمان مناسب، باید فرآیند فروش داخلی Internal sales خود را با فرآیند خرید مشتری ترکیب کنید و چیز جدیدی که به آن “چرخه ی مشارکت” می گویند درست کنید.

چرخه ی مشارکت فرآیندی است که مخاطبان شما هنگامی که به آنها کمک می کنید با برند شما کار کنند، تجربه می کنند. این چرخه بی عیب و نقص نیست، ولی به نوعی به مشتری بالقوه در مراحل خاصی از فرآیند خرید و یا به مشتری در ترویج محتوای شما، کمک می کند. به بیان کوتاه، باید به سختی کار کنید تا بتوانید در زمان مناسب، پیام مناسبی را منتقل کنید.

شناسایی شخصیت مخاطبان در فرآیند فروش

فرآیند فروش عبارت است از: درک چگونگی پیش رفتن مشتری با روند و اقدامات فروش و بازاریابی شما. ممکن است قیف شما خیلی خوب سازماندهی شده باشد؛ همانطور که در بازاریابی B2B یا خرید پیش بینی شده در فروش B2C مشاهده می شود (بعنوان مثال خرید یک خانه یا خودرو). در این مرحله شاهد لایه های تعریف شده و محکمی هستیم که در آن هر مرحله توسط رفتار مصرف کننده ی (بالقوه، احتمالی و واجد شرایط) تعریف می شود.

با این حال، اگر یک فروشگاه خرده فوشی آنلاین یا فروشگاه واقعی را اداره می کنید، ممکن است فرآیندهای فروش ضعیف تر یا کلی تری را داشته باشید. فرآیند ممکن است شامل این بخش ها باشد: بازدید کننده visitor، جستجو کننده browser، خرید کننده shopper تا خریدار buyer؛ جالبتر اینکه این مراحل ممکن است ظرف چند ثانیه رخ دهند.

اگر نشر دهنده باشید، این قیف ممکن است شامل بازدید کننده یا مشترک باشد. بسیاری از نشر دهندگان، فقط هدف ایجاد یک مشترک را در سر دارند؛ مشترکی که بتوانند بعدا از او برای پول درآوردن از طریق تبلیغات یا افزایش فروش استفاده کنند. بدون توجه به زمان مورد نظر یا اسم بکار رفته، چرخه ی فروش عبارت است از اینکه ما بازاریاب های محتوایی، چگونه می توانیم مشتریان زیر را شناسایی کنیم: مشتریانی که

چیزی درباره ی ما نمی دانند.

سپس، چیزهایی درباره ی ما می فهمند.

سپس به آنچه ما ارائه می دهیم، علاقه مند می شوند.

سپس، ما را با دیگران مقایسه می کنند.

سپس کاری که از آنها می خواهیم، انجام می دهند.

بعنوان مثال، اگر یک شرکت نرم افزاری کوچک باشید که تصمیم گیرندگان حوزه ی فناوری اطلاعات را هدف قرار داده اید، دارای یک فرآیند فروش نسبتا ساده هستید که شامل موارد زیر است:

تماس ها Contacts: اینها افرادی هستند که با آنها برخورد یا تماس دارید یا آشنایی کمی با آنها دارید.

مشتریان بالقوه Leads: اینها افرادی هستند که متوجه شده اید دارای علاقه ی فعالی به راه حل (محصول یا خدمت) شما دارند.

مشتریان واجد شرایط Qualified opportunities: مشتریان واجد شرایط، افرادی هستند که دارای علاقه و بودجه برای خرید هستند؛ بنابراین انجام خرید از جانب آنها تا حدی محتمل تر است.

فینالیست ها: اینها افرادی هستند که فهرست انتخاب خود را به یک یا دو گزینه کاهش داده اند و شرکت شما را بعنوان یکی از گزینه های اصلی در نظر می گیرند.

موافقت کلامی Verbal agreement: شما گزینه ی منتخب هستید و در مرحله ی مذاکره قرار می گیرد.

شاید قیف فروش شما کم و بیش از اینکه گفته شد، پیچیده تر باشد یا ممکن است کاملا متفاوت باشد؛ اما بدون توجه به پیچیدگی آن، باید قیفی داشته باشید که برداشتی عقلانی از الگوهای خرید دارد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *