ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
531 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : دستور العمل “ریور پولز اند اسپاس” برای موفقیت

در اواخر سال ۲۰۰۹، “ریور پولز اند اسپاس River Pools and Spas”، یک شرکت نصب استخرهای فایبر گلاس با ۲۰ نفر پرسنل واقع در منطقه ی ویرجینیا و مری لند، با مشکل مواجه شده بود. صاحب خانه ها، تمایلی به خرید استخرهای فایبرگلاس در طول “رکود اقتصادی بزرگ” نداشتند.

بدتر از آن، مشتریانی که سفارش خرید استخر داده بودند با ریور پولز تماس گرفتند و درخواست کنسل کردن سفارش و پس گرفتن سپرده شان را داشتند، که در مواردی حدود ۵۰ هزار دلار یا بیشتر از آن بود.

به مدت چندین هفته، ریور پولز بیش از اعتبار حساب خود حواله یا چک داد. نه تنها شرکت در پرداخت حقوق پرسنل دچار مشکل شده بود، بلکه احتمال تعطیل شدن فروشگاه وجود داشت.

مارکوس شریدان، مدیرعامل “ریور پولز اند اسپاس” اعتقاد داشت تنها راه نجات شرکت دزدیدن سهم بازار رقباست، که این به معنای تفکر متفاوت درباره ی نحوه ی ورود شرکت به بازار بود. در آغاز این فرآیند، ریور پولز تنها کمی بیش از ۴ میلیون دلار درآمد سالانه داشت و حدود ۲۵۰ هزار دلار هزینه ی سالانه ی بازاریابی شرکت بود. چهار رقیب در حوزه ی ویرجینیا فعال بودند که سهم بازار بزرگ تری از ریور پولز داشتند.

دو سال بعد در ۲۰۱۱، “ریور پولز اند اسپاس”، موفق به فروش استخرهای فایبرگلاس بیشتر از هر شرکت فعال دیگری در این زمینه در شمال آمریکا شد (بله، درست خواندید)؛ همچنین، شرکت هزینه های بازاریابی سالانه ی خود را از ۲۵۰ هزار دلار به ۴۰ هزار دلار کاهش داد؛ در حالیکه ۱۵ درصد بیشتر در مناقصات پیروز شد و چرخه ی فروش خود را نصف کرد. میانگین سازندگان استخر بین ۵۰ تا ۷۵ درصد فروش خود را در زمانی که ریورپولز فروش خود را به بیش از ۵ میلیون دلار افزایش داد، از دست دادند.

نیازی به گفتن نیست؛ “ریور پولز اند اسپاس” موفق شد به کسب و کار خود ادامه دهد.

دستور العمل ریور پولز برای موفقیت، بازاریابی محتوایی بود، به قدری برای مارکوس موفقیت آمیز بود که امروزه او به اقصی نقاط دنیا می رود و داستان موفقیت خود و قدرت بازاریابی محتوایی را برای صاحبان کسب و کار بازگو می کند.

او چگونه این کار را انجام داد؟ در واقع، یک فرآیند ساده داشت. مارکوس هر سوال قابل تصوری از سوی مشتریان را نوشت و در وبلاگ خود به آنها پاسخ داد. به قدری موثر واقع شد که اگر شما در موتور جستجو تایپ کنید: “هزینه ی یک استخر فایبرگلاس چقدر است؟” در هر نقطه و منطقه ای که باشید، اولین نتیجه ای که نمایش داده می شود، یکی از پست های مارکوس است .

ما درباره ی چگونگی انجام این شاهکار مارکوس بیشتر در مقاله ی آینده خواهیم گفت.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *