ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
305 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تأسیس یک کسب‌وکار و رشد و ارتقاء آن خواسته‌ی هر کارآفرینی است. ابزارهای بازاریابی اینترنتی بسیاری وجود دارند که در رسیدن به این هدف به شما کمک می‌کنند، اینستاگرام یکی از آن‌هاست. با گذشت سال‌ها، اینستاگرام ثابت کرده است که یک شبکه‌ی اجتماعی بصری قدرتمند برای ایجاد آگاهی از کسب‌وکارها و دارای مخاطبان وفادار است. علاوه‌براین، میزان فروش محصولات و یا خدمات در اینستاگرام بسیار زیاد است. در مطالعات انجام‌شده مشخص شد که میانگین میزان فروش برای کسب‌وکارها در اینستاگرام تقریباً ۶۰ برابر بیشتر از رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند فیس‌بوک است. همچنین روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر به اینستاگرام اضافه می‌شود. با توجه به موارد گفته‌شده بازاریابی در اینستاگرام گزینه‌ی مناسبی برای رشد و ارتقاء کسب‌وکارتان است.

با استفاده از بازاریابی در اینستاگرام، می‌توانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و به آن‌ها متصل شوید، شانس فروش در برنامه را بهبود بخشید و یک رابطه‌ی قوی‌تر با مشتریان ایجاد کنید؛ بااین‌حال، برای این‌که بتوانید از مزایای بازاریابی در اینستاگرام بهره‌مند شوید، باید دنبال‌کنندگانی داشته باشید که بتوان روی آن‌ها حساب کرد. در این مقاله ۵ روش برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان آموزش داده می‌شود، پس با ما همراه باشید.

روش‌های چگونگی افزایش دنبال‌کنندگان در اینستاگرام جهت ارتقاء بازاریابی در اینستاگرام

۱­ـ ارسال محتوا در زمان مناسب

زمانی که در حال انجام بازاریابی در اینستاگرام هستید، باید محتوایی تولید کنید که دارای کیفیت بالایی باشد و توسط افراد زیادی دیده شود این کار باعث به اشتراک‌گذاری بیشتر و در نتیجه منجر به افزایش دنبال‌کنندگان خواهد شد.

تعداد دنبال‌کنندگان هنگامی افزایش می‌یابد که محتوای خود را در زمان درستی ارسال کنید، درنتیجه باید بهترین زمان ارسال را پیدا کنید. ازنظر ما زمان مناسب ارسال محتوا هنگامی است که تعداد زیادی از طرفدارانتان آنلاین باشند.

در ادامه دو روش اثبات شده برای محاسبه بهترین زمان ارسال محتوا در اینستاگرام ارائه‌شده است.

       ارسال محتوا

زمان آنلاین بودن دنبال‌کنندگان خود را پیدا کنید

با نصب برنامه Instagram Insights می‌توانید به اطلاعات زیادی درباره‌ی دنبال‌کنندگان خود همچون موقعیت جغرافیایی، جنسیت، گروه سنی و از همه مهم‌تر به زمانی که بیشترین فعالیت را دارند دست‌یابید. در نتیجه می‌توانید در مناسب‌ترین زمان محتوای خود را ارسال کنید تا کاربران بیشتری محتوای شما را ببینند که همین امر باعث بهبود بازاریابی در اینستاگرامتان می‌شود.

آزمایش از طریق ارسال محتوا در زمان‌های مختلف

اگر نمی‌خواهید فقط به تجزیه‌وتحلیل نرم‌افزار وابسته باشید، می‌توانید بهترین زمان ارسال محتوا را خودتان از طریق آزمایش به دست آورید. فقط کافی است در روزها و ساعت‌های مختلف محتوای تولیدی خود را ارسال کنید و از روی تعداد لایک‌ها و نظرات متوجه شوید که دنبال‌کنندگانتان چه زمان‌هایی فعالیت بیش‌تری دارند. این کار را به مدت یک تا دو ماه انجام دهید تا الگویی مناسب از طریق انجام این آزمایش به‌دست آورید. حال شما اطلاعاتی دارید که کمک می‌کند تا بهترین زمان را برای ارسال محتوا انتخاب کنید.

۲­ـ به‌طور مداوم محتوای جدید ارسال کنید

نوع محتوایی که در حساب کاربری اینستاگرام ارسال می‌کنید، به مخاطبانتان نشان می‌دهد که در صورت دنبال کردن حسابتان با چه گونه‌هایی از محتوا روبه‌رو هستند؛ امّا تنها زمانی از شما و کارتان مطمئن خواهند شد که ببینند به‌طور مداوم محتوا ارسال می‌کنید.

وقتی شخصی حساب کاربری اینستاگرامتان را دنبال می‌کند درواقع با شما ارتباط برقرار کرده و اگر به‌طور پیوسته از حسابتان محتوای جدیدی ارسال نشود آن‌ها فکر می‌کنند که شما در کارتان جدی نیستید یا نمی‌خواهید به بازاریابی در اینستاگرام ادامه دهید؛ بنابراین به‌دنبال‌کردنتان ادامه نمی‌دهند. تداوم در ارسال محتوا نه‌تنها کمک می‌کند تا آن‌ها از حسابتان خارج نشوند، بلکه شانس اشتراک و پخش مطالب را نیز افزایش می‌دهد و بدیهی است که فالوور بیشتری پیدا می‌کنید.

بازاریابی در اینستاگرام بسیار سودمند و مفید است زیرا اینستاگرام دارای بهترین سطح تعامل نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی است که باعث افزایش فروش و رشد پایدار کسب‌وکارتان می‌شود. طبق تحقیقات انجام‌شده ارسال محتوای بیشتر تعامل بین مخاطبان را کمتر نمی‌کند و هیچ‌گونه بازخورد ناخوشایندی ندارد. پس سعی کنید با ارسال پیوسته‌ی محتوا، از مخاطبانتان مراقبت کنید.

        بازاریابی در اینستاگرام

۳ـ از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

هدفتان باید این باشد که تا آنجا که می‌توانید دنبال‌کنندگان موجود خود را درگیر کنید تا آن‌ها تبدیل به طرفدار تجارتتان شوند و به شما در افزایش تعداد دنبال‌کنندگان کمک کنند؛ امّا این کافی نیست شما باید فراتر بروید و از قدرت هشتگ استفاده کنید تا بتوانید افراد جدید بیشتری جذب کنید.

حال این سؤال پیش می‌آیند که از چه نوع هشتگ‌هایی برای بازاریابی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

باید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که در رسیدن به افراد جدید کمکتان ‌کند.

ایده این است که هشتگ‌هایی پیدا کنید که با کسب‌وکارتان بسیار مرتبط باشند و سپس از آن‌ها در محتواهای تولیدی خود استفاده کنید که بدیهی است نیاز به تحقیق مناسب دارد. هشتگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید توصیف‌کننده‌ی نام تجاری‌تان بوده و هم‌زمان از محبوبیت بالایی برخوردار باشند.

ابزارهای زیادی مانند WEBSTAGRAM وجود دارد که می‌توان از طریق اینترنت برای یافتن هشتگ‌های مناسب و باارزش استفاده کرد. یک روش مبتدی‌تر برای پیدا کردن هشتگ‌های مرتبط و محبوب، جستجوی مستقیم کلمات کلیدی مناسب در اینستاگرام است.

برای داشتن نتایج بهتر می‌توانید از هشتگ‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از نام‌تجاری در هشتگ‌ها
  • استفاده از هشتگ‌های معروف در صورت مرتبط بودن با محتوای تولیدی
  • هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار و صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید
  • استفاده از هشتگ‌های موقعیت مکانی که با نام geotags شناخته می‌شود

همچنین می‌توانید از هشتگ در story یا story IG استفاده کنید که شانس بازدید و افزایش دنبال‌کننده را بالا می‌برد و در نتیجه باعث رشد بازاریابی در اینستاگرام می‌شود.

       هشتگ

۴ـ جذب دنبال‌کنندگان رقیبان برای پیشرفت بازاریابی در اینستاگرام

یک روش خلاقانه برای به‌دست آوردن و افزایش دنبال‌کنندگان جدید در اینستاگرام این است که روی رقیبان خود تمرکز کرده و سعی کنید مخاطبان آن‌ها را به‌دست آورید. جذب فالوور آن‌ها امری غیراخلاقی نیست؛ این‌که کاری کنید تا مخاطبان آن‌ها شما را دنبال‌کنند معقول است. آن‌ها رقیبانتان را که در حال فروش محصولات یا ارائه خدمات مشابه هستند دنبال کرده‌اند، درنتیجه امکان دارد به دنبال کردن شما نیز علاقه داشته باشند. از این طریق می‌توانید باعث پیشرفت بازاریابی در اینستاگرام شوید.

حال این سؤال پیش می‌آید که چگونه می‌توانید مخاطبانشان را به‌دست آورید.

مرحله ۱: نزدیک‌ترین رقیبان خود را بشناسید

آن‌هایی که از لحاظ کیفیت، خدمات و غیره رقابت نزدیکی با شما دارند را شناسایی کنید و یک لیست آماری تهیه کنید.

مرحله ۲: تجزیه‌وتحلیل کنید

در انتخاب کاربران آن‌ها بهتر است کسانی را انتخاب کنید که فعالیت بیشتری در اینستاگرام دارند. برای پیدا کردن کاربران فعال‌تر به موارد زیر توجه کنید.

  • آیا مرتباً محتوا ارسال می‌کنند؟
  • آیا آن‌ها به مدت طولانی در اینستاگرام بوده‌اند؟
  • آیا از هشتگ استفاده می‌کنند؟
  • نسبت دنبال‌کنندگان به کسانی که آن‌ها را دنبال می‌کنند چگونه است؟

پاسخ به این سؤالات مشخص می‌کند که تبدیل‌شدن آن‌ها به مخاطب ارزش دارد یا خیر.

        بازاریابی در اینستاگرام

مرحله ۳: با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنید

 بعد از این‌که کاربرانی که ارزش تعامل داشتند را پیدا کردید باید به‌سمت آن‌ها بروید. سه روش اساسی برای ارتباط برقرار کردن با سایر کاربران وجود دارد.

  • لایک کردن محتوا
  • اظهارنظر در مورد محتوا
  • دنبال کردن آن‌ها

نکته مهم این است که باید کاربرانی را دنبال کنید که آن‌ها نیز شما را دنبال‌کنند برای پیدا کردن چنین کاربرانی باید به نسبت دنبال‌کنندگان و کسانی که آن‌ها را دنبال می‌کنند توجه کنید و بهتر است این نسبت ۱ یا نزدیک به یک باشد.

۵ـ به خواسته‌های مردم توجه کنید

بهترین نوع پیشرفت چه برای بازاریابی در اینستاگرام و چه در فیس‌بوک داشتن دنبال‌کنندگان واقعی است. هیچ‌چیز بهتر از مخاطبینی که به کسب‌وکار و محتوای تولیدی شما علاقه‌مند باشد، نیست. برای جلب‌توجه مخاطبان باید محتوایی مناسب و باکیفیت تولید کنید تا بتوانید به رشد و فروش بیشتر دست پیدا کنید.

حال این سؤال پیش می‌آید که چه محتوایی به اشتراک بگذاریم که موردعلاقه و توجه مخاطبان قرار بگیرد؟ می‌توانید موارد زیر را برای جواب این سؤال انجام دهید.

بدون واسطه رقبای خود را زیر نظر کنید

کسب‌وکارهای رقیبی که در اینستاگرام فعال هستند چیزهای زیادی برای یاد دادن به شما دارند که باعث رشد و پیشرفت بازاریابی در اینستاگرام می‌شود. فقط باید به فعالیت‌های آن‌ها توجه داشته باشید و ببینید چه نوع مطالبی را به‌طور مرتب ارسال می‌کنند. در واقع به‌دنبال پست‌هایی باشید که بیش‌ترین توجه را از نظر تعامل جلب کرده‌اند و به موارد زیر توجه فراوانی داشته باشید:

  • چه نوع تصویری به اشتراک می‌گذارند؟
  • چه هشتگ‌هایی به محتوای خود اضافه می‌کنند؟
  • آیا روند خاصی را دنبال می‌کنند؟
  • چه سؤالاتی در محتواهای خود دارند؟

بازاریابی در اینستاگرام

 

از فالوورهایتان بپرسید

گاهی اوقات بهترین راه برای دانستن این‌که چه محتوایی را ایجاد کنید، سؤال از فالوورهایتان است. آن‌ها می‌توانند ایده‌هایی بدهند که منجر به پیشرفتتان شود.

برای این کار به سراغ ویژگی‌های موجود در اِستوری اینستاگرام بروید، گزینه‌ی برچسب «نظرسنجی» را انتخاب کنید و شروع به جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل ایده‌ها یا بازخوردها کنید از دیدن نتایج چنین نظرسنجی‌هایی شگفت‌زده خواهید شد. سپس به تولید محتوا متناسب با ایده‌های داده شده بپردازید.

جهت ارتقاء بازاریابی در اینستاگرام باید روش‌هایی را پیش بگیرید تا تعداد دنبال‌کنندگانتان را افزایش دهید و سپس نظر آن‌ها را جلب کنید تا به‌طور دائمی شما را دنبال کنند. ارسال محتوا به‌طور مداوم و در زمان درست و همچنین استفاده از هشتگ‌های مناسب برای دستیابی به دنبال‌کنندگان بیشتر، بسیار مفید است. از طرفی جذب دنبال‌کنندگان رقیبانتان و توجه به خواسته‌های آن‌ها باعث پیشرفت کسب‌وکارتان می‌شود.

 اکنون که ابزارهای مناسبی در اختیار دارید و می‌دانید چه‌کاری انجام دهید، می‌توانید شروع به رشد کسب‌وکارتان کنید و فروش محصولات خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهید. اگر واقعاً می‌خواهید بازاریابی در اینستاگرام را به‌صورت پیشرفته انجام دهید، استخدام یک بازاریاب حرفه‌ای کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *