ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
842 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اعضای خانواده ی خود را درک کنید

همه می دانیم که گاهی زندگی سخت می شود. هرچند تشخیص و اقرار به عوامل آشفته کننده ی خودمان بسیار آسان تر از تشخیص و اقرار به مشکلات سایر افراد خانواده است. مثلا اگر خارج از کار می کنید و همسرتان در خانه است، احتمال دارد تمایل داشته باشید بر مشکلات روز خود تاکید کنید اما از مشکلات همسرتان غافل بمانید یا از کنارشان بی تفاوت بگذرید. برعکس آن نیز می تواند صحیح باشد.

شاید به این فکر کنید که در خانه ماندن با بچه ها دشوار است و بینش خود را در مورد کار بیرون و استرس ها و مشکلات ناشی از آن از دست بدهید.

از آن ساده تر، فراموش کردن این واقعیت است که کودکان و نوجوانان درگیری های خود را دارند که از نظر خود آنها بسیار واقعی است. درک این حقیقت که زندگی برای اعضای جوان تر خانواده یک مبارزه به حساب می آید به آن معنا نیست که مشکلات آنها واقعی نیستند.

چند دفعه این جمله را شنیده اید: “او اصلا من را درک نمی کند.” این عبارتی معمول در میان زن و شوهر هاست که وقتی در مورد همسر خود با دوستان شان صحبت می کنند، می گویند. استفاده از این عبارت در مراوده های جوان ترها با دوستان شان در مورد والدین خود معمول تر است. متاسفانه بسیاری از افراد خانواده، خود را تنها احساس می کنند؛ گویی در خانواده کسی آنها را حقیقتا درک نمی کند.

این مشکل به نسبت ساده ای است که می توان بر آن غلبه کرد. قدری دلسوزتر شوید و خود را جای اعضای خانواده بگذارید. آیا می توانید درک کنید آنها با چه سختی های منحصر به فردی مواجه هستند؟ تصور کنید قرار گرفتن به جای آنها تا چه حد می تواند دشوار باشد. با انجام این کار در همه ی موارد در خواهید یافت که زندگی آنها به آسانی که ظاهرا نشان می دهند نیست.

منظورم این نیست که برای اعضای خانواده دلسوزی کنید و بیش از حد بر مشکلات آنها تاکید کنید، بلکه سعی کنید برای اشخاص مورد علاقه ی خود شنونده ی بهتر و دلسوزتری باشید. با انجام این کار به خود یادآوری خواهید کرد که در تلاش های خود تنها نیستید.

این یادآوری ها سطح استرس های شما و همه ی افراد خانواده را کاهش می دهد. تصدیق خالصانه ی مشکلات به خصوص هنگامی که از طرف شخص مورد علاقه ی شما باشد، عامل سلامتی و آسایش است.

یکی از عوامل موثر در نزدیک کردن دو عضو خانواده به یکدیگر، احساس درک متقابل و این احساس است که کسی هست تا به صحبت های آنها توجه کند. به جای تاکید بر مبارزه ها و بار مشکلات خود، سعی کنید در مورد موضوعات دیگران دلسوزتر باشید. تعجب خواهید کرد از اینکه چقدر سریع احساس نزدیکی شما باز می گردد و بزرگ کردن مسائل بی اهمیت کاهش می یابد.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *