ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
527 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

استانداردها در تصمیم گیری مدیران

به منظور ایجاد افزایش اعتماد به نفس کارمندان، از سایر استانداردها می توان بعنوان امتیازی برای رفع فشارهای وارد بر مدیر استفاده کرد. اگر این معیارها به درستی به کار گرفته شوند، هر گونه نظریه های شخصی را از تصمیم های دشوار مدیران بر می دارند.

با بررسی عینی آنچه مدیران باید بعنوان سطح حداقل یک کارمند انتظار داشته باشند، یک خط مشی کلی بوجود می آید که به مرور پایه و اساس یک تصمیم گیری کاری می شود.

بعنوان نمونه، فرض کنید شما مدیر یک شرکت هستید. شرکت شما یک استاندارد حداقلی تعیین کرده است که بر مبنای آن فیش حقوق هر حسابدار نباید کمتر از ۲۰۰۰ساعت در هر سال یا ۴۵۰ ساعت در هر ۳ ماه را نشان دهد. هرگاه شما درست این استاندارد را شناختید، می توانید بدون هیچ گونه اظهار نظر شخصی در مورد یک کارمند نظر دهید.

کارمندی که نتواند نسبت به این استانداردها شناخت پیدا کند، نمی تواند به پیشرفت خود ادامه دهد. اگر شما تصمیم بگیرید که قرارداد خود را با یک نفر فسخ کنید، دلیل این فسخ قرارداد بی شک نحوه ی کار اوست.

یک مدیر باید بداند که چه وقت وظیفه اش را تنها برای ادامه ی کار انجام داده است. سال هاست که استانداردها باعث شده ، من بتوانم تعادل کار مدیریتی خود را حفظ کنم.

سال ها پیش مردی که من مدیرش بودم، نمی توانست خود را به حداقل استانداردهای کاری شرکت برساند. بعد از چندین جلسه مشاوره و تلاش برای آموزش دوباره ی او، به نتیجه ای نرسیدم. پس  با فسخ قرارداد کاری، وظیفه ی خود را بعنوان یک مدیر انجام دادم. در پایان آخرین جلسه او به من گفت: “استیو، من هرگز تو و شرکت را فراموش نخواهم کرد. تو برای موفقیت من سعی کردی ولی نمی دانم چرا نتوانستم موفق شوم.”

این کارمند بعد از ظهر همان روز در اثر حمله ی قلبی فوت کرد. وقتی این خبر را شنیدم از فکر اینکه کار من باعث مرگ او شده است، مریض شدم. اما بالاخره فهمیدم که مرگ دست خداست نه من. فقط می توانستم با این حقیقت که در گذشته نهایت سعی ام را برای نگه داشتن او در این شرکت و ادامه ی کارش انجام داده ام، خود را تسلی دهم.

کم کم فهمیدم که یک جراح وقتی نهایت سعی خود را برای معالجه ی یک بیمار می کند، اما او می میرد، چه احساسی دارد. تنها دلداری که می تواند به خود بدهد این می باشد که نهایت سعی خود را انجام داده است.

قوانین شرکت به من امکان می داد که به همسر بیوه ی این مرد رسیدگی کرده و در تشییع جنازه ی او مثل نزدیکان، لباس سیاه بپوشم، زیرا هرچه می توانستم انجام داده و من به طور کامل انجام وظیفه ام را در قبال او ایفا کرده بودم.

پیمان

ما باید استاندارها را پیمانی بین شرکت و کارمندان بدانیم. توافق و قرارهای بسیاری برای کارمندان وجود دارد، اما قراداد مانند گذشته به معنای موافقت نامه ای است که بر پایه ی تفاهم، وفاداری خوب و تعهد دو جانبه است که امروزه ما این توافق نامه ها را یک پیمان می نامیم.

پیمان به مراتب بهتر از چیزی است که ما آن را قرارداد می دانیم. در این پیمان ها شرکت ضمانت می کند که کارمند طبق توافق با استانداردهای موجود، از یک محیط کاری خوب و فرصت های شغلی موجود در آن لذت ببرد. در عوض این کارمند هم استانداردهای موجود را حفظ می کند تا از سودی که این استانداردها به دنبال دارند، بهره مند شود.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *