ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
397 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش: آنچه را بفروشید که مردم می خرند (و درباره اش صحبت کنید)

چند سال پیش، بعد از یک دوره فروش ناموفق، بالاخره فهمیدم که باید چیزی را بفروشم که مردم حوصله ی خرید آن را دارند. به قدری این مطلب ساده به نظر می رسد که اغلب بازاریابان به آن توجه ندارند.

برای مثال، شرکت و نام تجاری «باتربال» روش جدیدی برای استفاده از بوقلمون اختراع کرده است. این شرکت خوراک گوشتی را معرفی کرده که به راحتی در دیگ پخته می شود و اکنون این نمونه ها در فریزر سوپرمارکت ها موجود است. مشکل اینجاست که مشتریان این خوراک های نیمه آماده چندان در بازار حضور ندارند تا بخواهند به دنبال نام تجاری جدید باشند. بدتر از آن، این است که این شرکت غذای خود را در کانال آشپزی هم تبلیغ می کند. من تلاش می کنم مشتری مورد نظر این شرکت را تصور کنم.

بیننده ی کانال آشپزی سخت مشغول تماشای برنامه ی آشپزی است، درحالی که تلویزیون برای شام، غذای بی مزه ای را تبلیغ می کند. چه تعداد از بینندگان به این تبلیغ توجه می کنند؟ از میان آنها که به تبلیغات توجه دارند چه تعداد همان گونه که شرکت انتظار دارد و یا امیدوار است آن را خریداری می کنند؟ و بدتر از آن، چند نفر این غذای جدید را به دوستان خود پیشنهاد می دهند؟

در فهرست افرادی که این غذای آماده را برای شام می پزند تعداد کمی از پذیرش کنندگان اولیه (نوجویان) وجود دارند که برای خرید آن خطر می کنند و به نظر من در میان این پذیرش کنندگان، تعداد اندکی کانال آشپزی را تماشا می کنند تا ببینند چه نام تجاری جدیدی از انواع غذاها در بازار وجود دارد و این خود یک معضل است. مشتریان نیازمند و یا متقاضیان، کسانی هستند که اغلب به راه حل های شما پاسخ می دهند، چه مشتری مورد انتظار شما خریداری از کارخانه ی صنعتی «فورد» باشد و یا یک شوهر سخت کوش از شهر «تاکسون».

” شما باید بدانید چه کسی از شما خرید می کند و سپس به دنبال حل مشکل او باشید. پیشنهاد می کنم با حل مشکل مشتری خود، کار را شروع کنید (آیا کسی میداند مشتری اش چه مشکلی دارد؟) سپس زمانی که توانستید مشکل را که کاری خاص است، حل کنید آن وقت پذیرش کنندگان اولیه ای دارید که به این حرکت شما پاسخ خواهند داد و با پیشرفت کار، همان اکثریت عطسه کنندگان را دارید که واقعا به شما توجه می کنند. “

در این مورد مثال بزرگ شرکت «آلتوید» را داریم. آنها متوجه شدند جوانانی که نمی توانند سیگار را کنار بگذارند به دنبال چیزی هستند که هنگام کار کردن با دست و یا دهان خود انجام دهند و شکلات های شرکت «هرشیز»، قرار نبود که این عادت را ترک دهد.

با تبلیغ در مراکز شهری با شعارها و تصاویر، شرکت «آلتوید» با مشتریان در مورد نیازی که خود آنها هم از آن خبر نداشتند، مستقیما حرف زد. با خلق بسته بندی مناسب، این شرکت توانست کار را برای پذیرش کنندگان اولیه (نوجویان) آسان کند تا این محصول را در بقیه ی بازار انتقال دهند، در نتیجه، یکی از سودمندترین و سودآورترین آبنبات ها به بازار معرفی شد.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *