ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
506 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
یادداشت نگه دارید.

هنگامی که من با یک ناشر برای چاپ کتابی به توافق رسیدیم، قراردادی تنظیم کردیم. این اقدام تمامی مواردی را که امکان داشت در طی مراحل انجام کار فراموش بشوند را مشخص می نماید. به این ترتیب وقتی دست نویس را به ناشر تحویل بدهم، اگر او به فرض مثال بگوید: “اما این فقط صد صفحه است، درحالیکه ما روی دویست صفحه توافق کردیم!” من با ارائه ی قرارداد خواهم توانست، عبارتی را که با وضوح “صد صفحه” را مطرح می کند، پیدا کنم و با او به نتیجه برسم.

اگر کاری را که رئیس تان از شما درخواست می کند، در مقابل آنها نکته برداری نمایید، قطعا کار او را مشکل خواهید کرد. زیرا که جایی برای بحث در مورد اشتباهات یا زمان تحویل یا … نخواهید گذاشت. چنانچه بنا باشد شما گزارشی ارائه دهید و برای انجام این کار یک یادداشت از فهرست نکات برجسته، چشمگیر و البته بسیار خلاصه به رئیس خود تحویل دهید، در نهایت مشکلی پیش نخواهد آمد.

یک کپی از یادداشت نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که آنها هم اطلاع دارند، شما یک رونوشت از آن یادداشت خواهید داشت. این تکنیک برای این نیست که چون شما غرق در گرفتاری ها و مشکلات هستید، دادرس شما باشد. بلکه این یادداشت تمام موارد لازم را توضیح می دهد و چنانچه به صورت نوشته در بیاید که چه بهتر خواهد بود!

چه کسی می تواند درباره ی یک یادداشت مکتوب بحثی داشته باشد؟ البته چنین چیزهایی می تواند جعل شود، پس از موعد نوشته شود، تغییر داده شود، اصلاح شود، یا مورد بازنویسی قرار گیرد. ولی همه ی ما فرض می کنیم، انشاالله چنین نیست و بی اجازه به آن دست نزده اند.

گاهی تعجب آور است که کمترین جزئیات می توانند تا چه حد سبب بروز بزرگترین ناراحتی ها باشند، مگر اینکه در ابتدا آنها را نوشته و ثبت کرده باشید. حفظ مدارک کار بیهوده ای نیست، بلکه اقدامی احتیاطی عاقلانه ای است. هیچ یک از ما حافظه ی صد در صد کاملی نداریم و چیزهایی را فراموش می کنیم. وقتی از آنچه که باید، یادداشت هایی داشته باشیم، در وقت لزوم به آنها مراجعه خواهیم کرد.

گاهی خود ما از به یاد آوردن برخی چیزها که یادداشت برداری شدند، متعجب می شویم. اغلب در کتاب های مدیریتی خوانده اید که یادداشت ها، فاکس ها و ایمیل هایی را که مدتی از تاریخ آنها گذشته است، دور بریزید؛ ولی من توصیه می کنم به جای دور ریختن هر چیزی، فضای خالی بیشتری ایجاد کنید. مگر اینکه به طور صد در صد اطمینان داشته باشید به آنها نیازی پیدا نخواهید کرد.

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *