ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : صندلی اداری

قبل از «هرمن میلر»، طراح صندلیهای اداری، این مدل صندلی ها ناشناخته بود. صندلی اداری با مشخصات نوشته شده، ساخته و گویی توسط افراد نامرئی در بخش منابع انسانی خریداری می شد و اگر شما در بخش رئیس اجرایی بودید این امتیاز را داشتید که از این صندلی خاص استفاده کنید و شاید چندان به تفاوت این صندلی راحت اداری با انواع دیگر صندلی توجهی نمی کردید. خریداران به دنبال صندلی های راحت و خوب بودند. تولید کنندگان هم با دقت به خواسته های خریداران گوش دادند و این انتخاب خوب و راحت را ساختند.

این بازاری مبهم با نتایج مبهم بود. زمانی که هرمن میلر در سال ۱۹۹۴ صندلی اداری گردان و راحت، یا همان ارون چیر ۷۵۰دلاری، را معرفی کرد، ریسکی اساسی انجام داد. آنها صندلی کاملا متفاوتی را روانه ی بازار کردند، یک صندلی که متفاوت عمل می کرد و ارزش و قیمت متفاوتی داشت. این همان گاو بنفش بود.

هرکسی که این صندلی را می دید دوست داشت روی آن بنشیند و هر کسی که روی آن می نشست دوست داشت در مورد راحتی آن صحبت کند. طراحان هرمن میلر میدانستند که این یک صندلی گران قیمت است که برای هر خریدار معمولی، مقدور نیست آن را خریداری کند و این احتمال را هم می دادند که نتوانند تعداد زیادی از آن را به فروش برسانند.

“هرمن میلر نکته ی درستی را در نظر داشت. نشستن روی این صندلی راحت این پیام را می داد که شما چه کسی هستید و چه شغلی دارید و خرید این صندلی ها برای شرکت شما چه پیامی دارد.”

بلافاصله پس از عرضه ی این صندلی، «ست گلداشتاین»، مؤسسسایت اسپسفیک (اولین آژانس تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین) ریسک کرد و با مبلغ هنگفتی دوجین از این صندلی ها را خرید. این کار باعث شد که او خبر صفحه ی اول مجله ی وال استریت شود. اختراع این وسیله ی جدید و هوشمند توانست به بازاریابی ویروسی برسد.

این نمونه ای از سرمایه گذاری بازاریابی روی محصول است به جای ورود به بازار تبلیغاتی. از زمان تولید این صندلی متحرک و راحت در سال ۱۹۹۴ تاکنون میلیونها عدد از آن به فروش رسیده و این صندلی اکنون در مجموعه ی موزه ی دانمی هنرهای مدرن قرار دارد.

“بهترین طراحی ها مشکلات را حل می کند”

«مارک شورمن» در مورد هرمن میلر بیان می کند: «بهترین طراحی ها مشکلات را حل می کنند به شرط اینکه شما آن را به یک فرد معتمد و کاربلد بسپارید، در آن صورت خواهید دید به چه موفقیت و سود هنگفتی خواهد رسید».

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *