ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۱
954 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

همیشه جلسه‌ای وجود داشته که در آن نشسته و از خود پرسیده‌اید که “چرا جلسه برگزار کردیم؟ می‌توانستم این مسئله را به جای ۲ ساعت جلسه، طی ۱۰ دقیقه تماس تلفنی حل کنم!” یا شاید فکر می‌کنید “چرا من اینجا هستم؟ من که چیزی درباره‌ی این موضوع نمی‌دانم، ورودم به این جلسه برای اجرای پروژه‌ی نهایی، ضروری نیست.”

فقط به خاطر دیدار یکدیگر جلسه برگزار نکنید. هر گردهمایی باید هدف خاصی داشته باشد. ابتدا باید برگزاری جلسه را ضروری بدانید و اینکه واقعاً به حضور هر یک از شرکت‌کنندگان نیاز دارید. بنابراین پیش از اینکه همه را دور هم جمع کنید، مطمئن شوید که دلیلی برای برگزاری جلسه دارید و تصمیم بگیرید که واقعاً به حضور چه کسانی در جلسه نیاز است.

بعد از اینکه جلسه‌ی شما شروع شد، مطمئن شوید که همه فرصت صحبت کردن دارند و دیگران نیز گوش می‌دهند و توجه می‌کنند.

باید زمانی جلسه را ترک کنید که احساس می‌کنید همه چیز واقعاً انجام شده و زمان صرف شده مفید و ارزشمند بوده است.

در اینجا برای به حداکثر رساندن اثربخشی جلسات نکاتی ارائه می‌کنیم:

  • جلسه را در مکان مناسبی برگزار کنید.
  • کمترین تعداد افراد ممکن را دعوت کنید.
  • یک دستور جلسه‌ی کتبی تهیه کنید.
  • به موقع حاضر شوید.
  • مطمئن شوید که همه، دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند.
  • متمرکز باشید.
  • صورت جلسه بنویسید.

باید فقط افرادی را دعوت کنید که با موضوع بحث مرتبط باشند یا اینکه دیدگاه، تجربه، یا تخصصی در زمینه‌ی موضوع بحث داشته باشند. دستور جلسه‌ی شما باید رئوس مطالبی را که می‌خواهید در جلسه مطرح کنید پوشش دهد. اگر برنامه‌ریزی شده است که جلسه رأس ساعت ۳ بعدازظهر آغاز شود، برای ورود به جلسه تا ساعت ۳:۱۵ تأخیر نکنید. اجازه ندهید یک نفر خود را محور جلسه قرار دهد. یک نفر باید مسئول نوشتن مطالب باشد و همه چیز را یادداشت کند تا تصمیمات مهم به فراموشی سپرده نشوند.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “کِی و چگونه جلسه برگزار کنیم؟”

  1. Morteza Sefidi گفت:

    خیلی عالی بود
    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *