IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
در برخورد با رفتار بدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟

کارمندان بدقلق:در برخورد با رفتاربدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟

کارمندان بدقلق: در برخورد با رفتار بدقلق چه سوالاتی باید بپرسید؟

هر رفتار بدقلق مبین سوالی است که پرسیده نشده است و پاسخ به این سوال، استراتژی خاصی را برای مانع شدن از آن به دست می دهد.

در اغلب موارد، رفتارهای دردسرساز مسائلی را موجوب می شوند که ما نسبت به آنها حساس هستیم، یا واکنش هایی را تحریک می کنند که مناسب اوضاع نیستند. شاید یک همکار دردسرساز، شما را به یاد یکی از اعضای دردسرآفرین خانواده می اندازد.

پاسخ های منفی ممکن است رفتارهای بدقلق را تشدید کنند. اگر با کارمندی سر و کار دارید که تصور بدی از خود در ذهن دارد، شاید واقعا نیازمند نقد یا نفی شما باشد تا به او یادآوری شود که به هیچ چیز نمی تواند برسد.

بپرسید آیا در پسِ این نقدها یا اقدامات، مشکلی نهفته است. وقتی سازمان ها، مشارکتی را تشویق نمی کنند، طبیعتا افراد احساس می کنند که باید برای شنیده شدن فریاد بکشند.

بیشتر سازمان ها برای رفتارِ نابهنجار باج های کلانی می دهند. آنها سازش می کنند و به شکایت کننده ها اجازه می دهند تصمیمات گروه را کنترل کنند. آنهاحتی کارکنان بدقلق را در شغل خود ارتقا می دهند تا از دستشان خلاص شوند.

استراتژی هایی برای توجه کردن به رفتارهای بدقلق

درک موقعیت به شما امکان می دهد تا نسبت به فرد آسان گیرتر و نسبت به مساله سخت گیرتر باشید.

از اعضای تیم بخواهید اقدامات خود را بر اساس فهرست رفتارهای مثبت و منفی ارزیابی کنند. رفتارهایی را که باید بسط دهند، به حداقل برسانند، یا کلا کنار بگذارند، مشخص کنید.

وقتی امری منفی در حال وقوع است، جلوی آن رفتار را بگیرید و بپرسید آیا گفتگو موثر واقع می شود.

افرادی که بابت رفتار بدقلق “پاداش” گرفته اند، نیازمند حمایتی ادامه دار برای تغییر الگوهای خود هستند؛ بازخورد منظم، مربی گری و حل مساله.

وقتی مدیران از سرزنش افراد تغییر جهت می دهند و به سراغ حل مساله می روند، سازمان های سالم تری بوجود می آورند. آنها همچنین یاد می گیرند چطور رفتارهای بدقلق را به فرصت هایی برای رشد مستمر سازمان و کارایی افزایش یافته ی فردی، تبدیل کنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar