ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
527 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : خشم در محل کار امروز

آر برایتون، وقتی در سال ۱۹۹۱، کار مشاوره ای را شروع کرد، نسبت به “تغییر رابطه ی بین کارفرمایان و کارمندان و تاثیر آن بر روحیه و نگرش های کارگران” نگران شد. این نگرانی منجر به انجام تحقیقات شد، و این تحقیقات در نهایت باون را به تولید و اجرای یک برنامه ی مستند برای شرکت رادیوی دولتی سوق داد.

جان گریگوری، مدیر برنامه ی WFPL، که در این برنامه ها با باون همکاری می کرد می گوید: “این حوزه ای است که رسانه های بزرگ توجه کافی به آن مبذول نکرده اند.” “وقتی مشغول آماده سازی این برنامه ها بودیم، متوجه شدم که شناخت و آگاهی خود من در مقام مدیر در حال رشد است. متوجه شدم که خشم در محل کار می تواند در هر جایی موضوعی مهم باشد.”

باون با ده ها نفر مصاحبه کرد، از مقامات مرتبط با طرز فکر کارمندان گرفته تا قربانیان تعدیل نیرو، تبعیض و حتی قتل های نافرجام. او با تام باون در مجله ای درباره ی یافته هایش صحبت کرد.

آیا خشم در محل کار در مقایسه با آنچه سابقا بوده، تبدیل به مساله ای بزرگ تر شده است؟

مسلما احساس خشم در محل کار آمریکایی چیز غریبی نیست. اما شماری از عوامل، کوچک سازی، تغییر تکنولوژی و دستور العمل “کار بیشتر با افراد کمتر” به تشدید نگرانی و به نوبه ی خود به ایجاد خشم و عصبانیت کنترل نشده دامن می زنند.

علاوه بر آن، خشم در جامعه در حال افزایش است. فقط تلویزیون را روشن کنید تا ببینید خشم و خشونت به صورت سرگرمی عادی نشان داده می شود. وارد راه بندی سنگین شوید تا خشم جاده ای را تجربه کنید، یا روزنامه ای را بردارید تا درباره ی خشونت بچه های مدرسه ای نسبت به بچه های دیگر بخوانید. تعجبی ندارد که قتل بالاترین درصد مرگ و میرهای شغلی را به خود اختصاص داده است و خشونت به قصد کشتن، یک تکیه کلام جدید شده است.

آیا این اظهارات دارای پشتوانه ی اطلاعاتی دقیق هستند؟

در سال گذشته تعداد ۸۵۶ مورد قتل در محل کار گزارش شد، بیش از دو برابر تعداد گزارش شده در دوازده سال گذشته. کارشناسان امنیتی گزارش می دهند که “خشم شغلی” به صورت خرابکاری، در حال افزایش است. یک شرکت تلفن، متحمل ۱۰ میلیون دلار خسارت وارد بر تجهیزات، به دست کارمند سابق عصبانی خود شد.

ویروس های کامپیوتری مرتبا خلق می شوند تا به سیستم های شرکتی و دولتی حمله کنند. اتهامات تبعیض، ایجاد مزاحمت و تهدید و ارعاب در حال افزایش است و اقامه ی دعوا برای حل و فصل درگیری ها بین کارمندان و کارفرمایان به طور فزاینده ای متداول شده است.

اما بی تردید مردم همیشه در حین کار ناخشنود بوده اند.

مسلما همینطور است. ولی نحوه ی بیان غالبا مشخص تر و منظم تر بودند. اگر شما عضو یک اتحادیه بودید و از دست رئیس عصبانی می شدید، می توانستید دادخواست نارضایتی بدهید. اگر از شرکت عصبانی بودید، می توانستید دست به اعتصاب بزنید یا کم کاری کنید.

امروزه برای تجزیه و تحلیل خشم، سیستم ها یا پیمان های به رسمیت شناخته شده ی اندکی وجود دارند، به همین سبب، افراد اغلب کارها را به دست خود می گیرند و شیوه ی بیان، همیشه منطقی یا زیبا نیست.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *