IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
مجموعه ی کارآمد

چگونه مجموعه ای کارآمد داشته باشیم؟(2)

در سری اول مقاله ی مجموعه ی کارآمد به اینکه چگونه می  توانیم مجموعه ی با بازدهی بالا داشته باشیم پرداختیم و دو نکته ی واگذاری مسئولیت ها و تطابق مسئولیت های واگذاری با مهارت ها را به تفصیل بیان کردیم.

امروز به بررسی دو راهکار دیگر، که به کارگیری هر کدام از آنها نقش بسزایی در پیشرفت و بالا بردن بازدهی کل مجموعه دارند می پردازیم.

هر مدیر هوشمندی میداند که برقراری ارتباط، کلید کارمندانی پربازده است.

پیشرفت تکنولوژی این امکان را برای ما فراهم آورده است که تنها از طریق یک دکمه با بقیه ارتباط برقرار کنیم. اما ضرورتا راه برقراری ارتباط، ارتباط های اینترنتی نیست.

با توجه به تحقیقات به دست آمده، نزدیک به ۲۸% از زمان کارمندان توسط چک کردن ایمیل ها و ابزارهای ارتباطی اینترنتی دیگر از بین می رود.

به جای این کار می توانید از روش های قدیمی تر مثل ارتباط صدا با صدا، یک تماس تلفنی و یا یک دیدار کوتاه استفاده کنید؛ که دیگر مشکلاتی را که ابزارهای اینترنتی ایجاد میکرد نداشته باشد.

شما نمی توانید از کارمندان انتظار بازدهی بالا داشته باشید وقتی اهداف و وظایفشان روشن و واضح بیان نشده باشد.

اگر اهداف نامعلوم و غیر قابل دسترس باشد، کارمندان کارآمدی نخواهیم داشت. پس، از اینکه اهداف و وظایف کارمندان کاملا واضح و روشن باشد باید اطمینان حاصل کنیم.

باید آنها را متوجه کنیم که دقیقا از آنها چه چیزی می خواهیم. یکی از راه های عملی کردن این فرایند، مطمئن شدن از هوشمندانه بودن هدف است. هدف باید خاص، قابل اطمینان، اندازه گیری و دستیابی باشد.

پس قبل از واگذاری مسئولیت باید بررسی کنیم که آیا هدف ما موارد بالا را دارد؟ اگر نه! باید هدف اصلاح شود و بعد مسئولیت به کارمند واگذار شود.

در نهایت می توان گفت که با بکار گیری دو راهکار بالا، مدیران می توانند بخش قابل توجهی از هدر رفت زمان و انرژی را کاهش دهند و در مجموع روندی رو به پیشرفت  و کارمندانی پربازده تر داشته باشند.

منبع: zenefits

ترجمه: آتنا نحوی

به زودی با ادامه ی مقالات مجموعه ی کارآمد به راهکارهای دیگر می پردازیم…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar