IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
کارکشته

چگونه ماهرترین و خلاق‌ترین کارکنانتان را رهبری کنید؟

اگر مدیر کسب و کار هستید و به مطالعه علاقه‌مندید پیشنهاد امروز من کتاب کارکشته است. این کتاب راهکارهایی را برای هدایت افراد ماهر و خلاق به شما معرفی می‌کند و آن‌ها را کارکشته می‌نامد.

هدایت کارکشتگان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی سازمان‌های امروزی است. این تلاش ممکن است استثنایی باشد و اغلب نیازمند فداکاری و خضوع رهبر. خوشبختانه، این یکی از رضایت‌بخش‌ترین نقش‌های رهبری است. این نقش در مورد کار با مستعدترین افراد است آن‌هایی که قادر به تحقق دستاوردهایی معتبر هستند.

قسمتی جذاب از این کتاب را با هم می‌خوانیم:

(( آن‌ها بسیار باهوش هستند، ضریب هوشی بالایی دارند، سرشار از منطق هستند و از اینکه مدیریت شوند خوشحال نمی‌شوند. برای آن‌ها اگر مدیریت واژه‌ای مسخره نباشد، حتماً مضر است. یکی باید این کار را انجام دهد، زیرا تنها راه پیش رفتن کارها همین است، اما نباید مانع آن‌ها باشد. مدیریت باید با کمک‌هایش ارزش افزوده ایجاد کند، نه با دست و پاگیر شدنش. ما هنوز بر این عقیده‌ایم که استفاده از کارکنان زرنگ و بسیار فنی که رابطه‌ای نزدیک با محصول دارند در صدر سازمان کاری درست است.

ما انتظار داریم مدیران بتوانند دیگران را برانگیخته و رهبری کنند.

سازمان‌هایی که به دنبال سطح بالایی از نوآوری و خلاقیت هستند، دقیقاً حیطه‌ای که در آن افراد بسیار متفاوت هستند، باید اهمیت شکست‌ها را درک کنند. از آنجایی که کارکشتگان به مرزهای دانش هجوم می‌برند، همواره در معرض شکست هستند. این اتفاق از میانه‌روی و پذیرش منفعل شرایط فعلی بهتر است. تمامی نوآوری‌ها کارگر نمی‌افتند.

در حالی که بسیاری از سازمان‌ها باید کارکنان خود را در کاهش ریسک هدایت کنند، کارکشتگان اغلب به لحاظ حرفه‌ای و فنی، دارای صلاحیت هستند؛ حتی ممکن است به وسیلۀ سازمان‌ها و به واسطۀ فرصت‌های ایجاد شده توسط سازمان‌ها، برای تجربۀ شکست، کارکشته‌تر شوند. بدین دلیل که با مشکلات بهتر کنار می‌آیند.))

راب گافی، گرت جونز(ترجمۀ شهرام خلیل‌نژاد)

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar
م.جبلی
Guest
م.جبلی

عالی بود

مهمان
Guest
مهمان

ارتباط درست با کارکنان تاصیر زیادی داره