IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب

چگونه شوخی کنیم

 چگونه شوخی کنیم

اگر وارد یک آسانسور شوید که همه اشخاص حاضر در آن به زبان مجارستانی صحبت می کنند، ممکن است متوجه نشوید که آنها مجارستانی هستند مگر اینکه زبان آنها را بدانید. اما به محض آنکه دهانتان را باز می کنید، آنها متوجه می شوند که شما مجارستانی نیستید.
در مورد اشخاص بزرگ و سرشناس هم همین مطلب صدق می کند. اگر تعدادی از آنها با هم حرف بزنند و شما حرفشان را بشنوید، ممکن است متوجه نشوید که آنها اشخاص سرشناسی هستند. اما به محض آنکه شما دهانتان را باز می کنید و حرفی میزنید، آنها متوجه می شوند شما آدم سرشناسی نیستید. مگر آنکه به زبان شوخی آنها حرف بزنید.
چه تفاوتی میان آدمهای بزرگ و آدمهای کوچک وجود دارد؟ آدم گنده ها از کلمات واقعی نمی ترسند. کلماتی مانند کاغذ توالت آنها را نمی ترساند. اما آدمهای کوچک در این زمینه ها خودشان را پنهان می کنند. آدم گنده ها به راحتی شوخی می کنند. اما آدم کوچکها سعی می کنند از دایره ادب خارج نشوند. آدم گنده ها حرفشان را می زنند.
همه چیز را با اسم حقیقی اش بگویید
در پس کلمات زیبا پنهان نشوید. رک و راست حرف بزنید. آدم گنده ها از کلمات واقعی استفاده می کنند. آنها زبان را یاد گرفته اند که با آن تکلم کنند. با چند دقیقه گوش دادن به صحبتها، بازیگران بزرگ را از بازیگران کوچک تمیز میدهید.
چگونه از بدترین عادت گفت وگویی اجتناب کنیم
یک بار در مهمانی شام رئیس یک آژانس تبلیغاتی شرکت کرده بودم، لوئیس و زنش لیلیان با غذای بسیار خوبی از مهمانان پذیرایی کردند. در حالی که لوئیس می خواست لیوان نوشابه اش را از روی میز بردارد، چند قطره از آن روی رومیزی چکید. زن جوانی که در مهمانی حضور داشت گفت:« احساس می کنم درد و غمی ندارید.» همه از حرف این زن جوان تعجب کردند.
کسی از میان جمع گفت: «هیچ کدام ما که در اینجا حضور داریم درد و غمی نداریم. کسی در حضور لوئیس و لیلیان نمی تواند درد و غمی احساس کند. ما شب بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم.»
خیال همه راحت شد، کسی درد و غمی نداشت، به جز باب همسر آن زن جوان. او می دانست که صحبت همسرش تأثیر ناخوشایندی از خود بر جای گذاشته است. در بسیاری از موارد شوخی کردن و سربه سر گذاشتن می تواند گران تمام شود.
سر به سر نگذارید
آدمهای کوچک ممکن است حرفی را به تمسخر بزنند و خنده خفیفی را سبب شوند. اما سرشناسها و آدم گنده ها این کار را نمی کنند.
هرگز و هرگز به هزینه کسی لطیفه پراکنی نکنید. مجبور می شوید بهای سنگینی برای آن بپردازید.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar