ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
335 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

 چگونه بهتر خرید کنید

در تهیه آنچه می خواهید تواناییهای اشخاص را دست کم نگیرید. خیلیها به هنگام رزرو میز در یک رستوران شلوغ از اسامی آدمهای سرشناس استفاده می کنند. کسی هم ممکن است بخواهد در هتل بزرگی اقامت کند که جا ندارد و بعد او فریاد می کشد تا به من جایی ندهید همین جا روی زمین می خوابم و باید بگویم من از روی عادت بدون لباس میخوابم.

این روشهای بچه گانه ممکن است کارساز شوند اما ما آنها را توصیه نمی کنیم. به جای اینها من روش «بلوف زدن در چانه زنی» را توصیه می کنم. روزی با یکی از فروشندگان بیمه به نام کارسون صحبت می کردم. قصد داشت بیمه ای را در زمینه خانه به من بفروشد و البته من میخواستم بیمه هر چه بیشتر جامع باشد و هر چه کمتر من بپردازم. کارسون با حوصله درباره مزایای این بیمه که قصد فروشش را داشت حرف میزد.

درست وقتی درباره مصائبی مانند جنگ و گردباد و طوفان حرف می زد، تلفنش زنگ زد. با عذرخواهی گوشی را برداشت. یکی از همکارانش بود. ناگهان با هم درباره چتر شروع به صحبت کردند و من فکر کردم درباره هوا حرف می زنند. و بعد صحبت به فلوترها رسید و من تصور کردم که درباره یک مشکل چشمی حرف می زنند. و حال آنکه موضوع صحبت آنها بر سر چیز دیگری بود. بعد از چند دقیقه کارسون از همکارش خداحافظی کرد و تماس تلفنی قطع شد. کارسون گلویی صاف کرد و به حالت اول برگشت تا با من صحبت کند.

بعد به فکرم رسید اگر همکار کارسون می خواست بیمه ای خریداری کند، می توانست برای آن پول بسیار کمتری بپردازد. در هر صنعتی فروشندگان دو قیمت دارند، یکی قیمتی که آن را به افراد خودی و کسانی میدهند که درون شرکت کار می کنند و دیگری قیمتی که به من و شما میدهند. وقتی می خواهید چیزی بخرید، داشتن کمی آگاهی ضرورت دارد. وقتی اطلاعات بیشتری داشته باشید، قیمت کمتری از شما مطالبه می کنند.

یکی از دوستانم که نقاش ساختمانی است به من گفت: «باید بدانی که با نقاشها چگونه صحبت کنی تا پول کمتری بپردازی.» از او در این خصوص سؤال کردم که بیشتر حرف بزند. او گفت: «به خصوص اگر زن باشی، باید دقت کنی از تو زیاد مطالبه نکنند. وقتی می خواهی با کسی قرارداد نقاشی ساختمان ببندی، به او بگو که دیوارها سالم هستند، رنگ زیادی هم احتیاج ندارند و تو هم مجبور نیستی وقت زیادی صرف کنی. اینگونه اجرتی که از تو مطالبه می کنند به مراتب کمتر می شود. علتش این است که نقاش متوجه می شود تو از موضوع آگاهی داری.»
اما اگر کسی نبود که در زندگی شما را راهنمایی کند چه می کنید؟
برای رسیدن به بهترین قیمت از فروشندگان می توانید به طرز زیر عمل کنید. اگر در آن صنعت به خصوص کسی را می شناسید، به او رجوع کنید. اگر نه، به جای یک فروشنده با چند فروشنده حرف بزنید. از هر یک از اینها مطلبی می آموزید. برای مثال فرض کنیم که می خواهید الماس بخرید.
به جای اینکه مستقیما به جواهر فروش آشنایتان مراجعه کنید، به رقبای او مراجعه کنید. با فروشنده ها طرح آشنایی بریزید. چند عدد الماس را بردارید و نگاه کنید. متوجه می شوید که جواهرفروش به جای استفاده از لفظ الماس از کلمه سنگ استفاده می کند. برای هر بخش از کارشان واژه به خصوصی دارند. اینها را جملگی بیاموزید.
حالا به این دلیل که به زبان الماس حرف می زنید، میتوانید قیمت بسیار کمتری بپردازید.

چانه زنی بهتر
مهارتهای چانه زنی که قبلا در کشورهای عربی رواج داشت، به شکلی می تواند در همه بازارها مورد استفاده قرار بگیرد. وقتی طرز معامله کردن را بدانید، قیمت بسیار کمتری می پردازید.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *