ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
1,608 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

افرادی را که برای اولین بار تأخیر می‌کنند، قبل از اینکه تبدیل به عادت شود متوقف کنید. حتی اگر بهترین کارمندتان تأخیر کرد برای اولین بار او را برای ادای توضیح فرا بخوانید.

شما نباید با او برخورد بدی داشته باشید؛ فقط باید کاری کنید که او متوجه هشدار شما بشود. به عنوان مثال، اگر یک روز یکی از کارکنان ۱۵ دقیقه تأخیر داشت، می‌توانید او را به کناری بکشید و به صورت خصوصی از او بپرسید که آیا همه چیز رو به راه است یا نه.

با این کار به او فرصت توضیح دادن در مورد علت تأخیرش را می‌دهید، بدون اینکه احساس کند مورد حمله قرار گرفته است. سپس می‌توانید پاسخی شبیه به این به او بدهید: ” فکر کردم شاید اتفاق بدی افتاده باشد. تو بهترین الگوی وقت‌شناسی برای بقیه‌ی کارکنان هستی.”

اگر شما اینگونه برخورد کنید، به او نشان داده‌اید که نگران او هستید و همچنین از استانداردی که او برای بقیه‌ی کارکنان به صورت ناخودآگاه تعیین کرده است، قدردانی می‌کنید.

باید مطمئن شوید الگویی را که واقعاً مد نظرتان است، برای پیروی بقیه‌ی کارکنان تعیین کرده‌اید. اگر می‌خواهید همه‌ی کارکنان رأس ساعت ۸ صبح پشت میزهایشان آماده‌ی کار باشند، پس خودتان باید رأس ساعت ۸ صبح، پشت میزتان مشغول کار باشید.

اگر تأخیر یکی از کارکنان خود را نادیده بگیرید، او فکر می‌کند که وقت‌شناس بودن، اهمیتی برای شما ندارد. البته شما هرگز نمی‌خواستید چنین پیامی را ارسال کنید. با واکنش سریع به تأخیر این کارمند، یک پیام را به خوبی برای همه‌ی کارکنان خود ارسال می‌کنید.

زمانی که تأخیر به صورت عادت درآید، نه تنها به دیگران آسیب می‌زند، بلکه توهین نیز تلقی می‌شود. مهم نیست چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است، تأخیر مزمن چیزی است که باید آن را پیگیری کنید.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “چگونه با تأخیر همیشگی کارکنان برخورد کنیم؟”

  1. آرزو کریمی گفت:

    مثل همیشه عالی??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *