ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۷
414 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

 چگونه یک گفت وگوی مرده را زنده کنیم

هرگز از همکاران نپرسید: «آیا این گفت وگو برای تو هم خوبست؟» به کمک روش زیر به ذهن خود استراحتی بدهید. شما میتوانید گفت و گوی خود را با کسی که با او حرف می زنید داغ تر کنید.

متوجه صحبتهای دیگران باشید
دوستی به نام نانسی دارم که پرستار خانه سالمندان است. نانسی به این سالمندان توجه فراوان دارد، با این حال معتقد است که صحبت کردن با همه آنها آسان نیست. او در رابطه برقرار کردن با بعضی از این سالمندان دشواری دارد. نانسی به یکی از این زنان سالمند به نام آتیس اشاره می کرد. ارتباط ایجاد کردن با او برایش دشوار بود. نانسی می گوید: «درست بعد از یک توفان و رگبار شدید به خانم آتیس گفتم هفته پیش توفان وحشتناکی داشتیم مگه نه؟» نانسی در ادامه حرفش گفت: خانم آتیس انگار گلویم را فشرد. او گفت: برای گیاهان خوب بود.» نانسی معتقد بود که طرز جواب دادن خانم آتیس صحبت او را تمام کرد. «آیا هرگز از خانم آتیس پرسیدی که گیاهان را دوست دارد؟»
گیاهان؟» گفتم: «بله، گیاهان خانم آتیس موضوع گیاهان را مطرح ساخت.» از نانسی خواستم لطفی در حق من بکند. «از او این سؤال را بکن.» نانسی در برابر این خواسته من مقاومت داشت اما من اصرار کردم. سرانجام نانسی قول داد که این کار را بکند.
روز بعد نانسی از محل کارش به من زنگ زد: «لیل، از کجا میدانستی؟ نه تنها خانم آتیس گیاهان را دوست دارد، بلکه گفت با یک باغبان ازدواج کرده است. امروز با خانم آتیس مسئله متفاوتی داشتم. نمی توانستم دهانش را ببندم. او تا بخواهی درباره درختان و گیاهان مختلف و شوهرش حرف زد…»

ارتباط برقرار کننده های خوب می دانند که نظرها و عقاید، به خودی خود مطرح نمی شوند. اگر خانم اتیس موضوع گیاهان را مطرح کرد، حتما باید با گیاهان رابطه ای داشته باشد. از آن گذشته، وقتی از کلمه گیاهان نام برد دلش می خواست درباره آنها حرف بزند. اما اگر خانم آتیس در جواب نانسی گفته بود:
به خاطر این باران سگ من نتوانست بیرون برود.» نانسی می توانست درباره سگش با او حرف بزند. اگر خانم آتیس می گفت: «باران برای آرتروز من بد است.» آیا میدانید که نانسی درباره چه موضوعی باید صحبت می کرد؟
وقتی با کسی حرف می زنید، گوشهایتان را باز نگه دارید. دنبال سرنخها بگردید. به ارجاعهای غیرعادی توجه کنید. اگر دو نفر وجه مشترکی داشته باشند، وقتی موضوع مورد علاقه میان دو نفر مطرح می گردد، هر دو طرف درباره اش حرف می زنند.
کافیست به کلمات توجه کنید. کارآگاه کلمات باشید. اگر روی حرفهای مورد علاقه طرفین متمرکز شوید، بدانید که صحبت شما تمام ناشدنی خواهد بود.

کارآگاه کلمه باشید
به تک تک کلماتی که طرف مقابل صحبت شما به آن اشاره می کند توجه کنید. اینگونه مانند شرلوک هلمز به موضوعی برمی خورید که برای طرف مقابل بسیار جالب توجه است.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *