ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
536 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
پیش نویس غیربرنده

کسی که پیش نویس زندگی غیر برنده دارد، یک راه حاشیه ای را که با سختی امروز را به فردا می رساند، می پیماید. نه برندگی ونه بازندگی چشمگیری دارد، این شخص هرگز خود را به خطر نمی اندازد. این الگوهای پیش نویسی معمولا مبتذل و پیش پا افتاده نامیده می شوند. در موقعیتهای شغلی، یک غیر برنده هرگز رئیس نخواهد شد و اخراج هم نخواهد شد. در عوض سالهای کار خود را به پایان می رساند و با وضعیتی آرام و بی سروصدا به بازنشستگی می رسد و سپس بر صندلی گهواره ای خود می نشیند و دائم اینطور فکر می کند که من می توانستم رئیس باشم اگر فقط می توانستم در زمان مناسب در موقعیت مناسب قرار گیرم.

برنده ها، بازنده ها و غیر برنده ها

اریک برن بر این عقیده است که شما می توانید برنده را از یک بازنده با این سئوال که «اگر ببازید چکار میکنید.» تشخیص دهید. از نظر او برنده میداند ولی در مورد آن صحبت نمی کند، در حالیکه بازنده نمی داند ولی دائم در مورد موفقیت صحبت می کند: «وقتی که پول کلانی بدست بیاورم…» «وقتی که همای سعادت بالای سرم به پرواز در آید.» او فقط یک راه حل برای خود قرار میدهد و به همین دلیل است که میبازد.

یک فرد موفق همیشه راه حلهای دیگری را هم در نظر میگیرد، و به همین دلیل است که موفق می شود. اگر راه حلی مثمر ثمر واقع نگردد، راه دیگری را در پیش می گیرد تا سرانجام موفق شود. شخص غیربرنده گاهی اوقات می برد و گاهی می بازد ولی در هیچ یک به صورت بارزی موفقیت یا شکست ندارد، زیرا خود را به خطر نمی اندازد. او محافظه کار است و از این جهت است که همیشه غیر برنده باقی می ماند.

احتیاطهای لازم در مورد طبقه بندی

این طبقه بندی پیش نویس زندگی به عنوان برنده، غیر برنده و بازنده تقریبی و نسبی است. آنچه که برای شما پیامدی غیر موفق محسوب گردد ممکن است برای من پیامدی موفق باشد. آنچه که در زندگی اجتماعی من غیر قابل پذیرش است ممکن است برای شما پذیرفتنی باشد. و در واقع، بیشتر ما پیش نویس هایی را انتخاب می کنیم که مخلوطی از برندگی، غیر برندگی و بازندگی است.

در تصمیمهای خاص دوران کودکی خودم، ممکن است تصمیم گرفته باشم که در انجام کارهای فکری برنده باشم، در انجام فعالیتهای بدنی غیر برنده و در روابط انسانی یک بازنده تمام عیار باشم. مجموعه تصمیمات شخصی شما ممکن است کاملا متفاوت باشد و مهمترین نکته ای را که باید در نظر داشت این است که بدانیم هر پیش نویسی می تواند تغییر داده شود. با آگاهی از پیش نویس زندگی خودم، می توانم مواردی را که تصمیمات با زندگی گرفتم شناسایی کنم و آنها را به تصمیمات برندگی تبدیل کنم. طبقه بندی برنده، غیر برنده و بازنده اطلاعات مفیدی درباره گذشته به ما می دهد، نقشه راه پرارزشی برای تغییرات زمان حال برایمان فراهم می آورد، ولی به هیچ وجه پیش بینی غیر قابل تغییری درباره آینده نیست.

منبع: (تحلیل رفتار متقابل، یان استورات/ون جونز)

ادامه ی مقالات تحلیل رفتار متقابل را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *