ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
675 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پنیر مجانی فقط در تله موش است

اگر نسخه ی اصلی فیلم تایتانیک در سال ۱۹۹۸ یا نسخه ی سه بعدی آن در سال ۲۰۱۲ را دیده باشید یا در نسخه ی واقعیت مجازی آن در سال ۲۰۲۰ حضور یابید، پایان داستان را میدانید. کشتی غرق می شود و عده ای می میرند. وقتی امروزه سراسر دنیا را نظاره می کنید و می بینید دولتها چطور بودجه هایشان را مدیریت و اقتصاد را دستکاری می کنند، پیش بینی پایان این ماجرا خیلی کار سختی نیست.

اقتصادها فرومی پاشند و مردم متضرر می شوند. البته افراد بسیار دیگری ثروتمند خواهند شد. اینها همان کسانی اند که ریسک می کنند، به استقبال تغییر می روند و از روندها جلو می زنند. الگوها تغییر خواهند کرد، چالش هایی به وجود خواهند آمد و مانند همیشه کسانی که راهکار ارائه دهند موفق خواهند شد.
موفقیت واقعی همیشه بر اساس تبادل ارزش به ازای ارزش حاصل می شود. همه به دنبال افراد و شرکتهایی خواهند بود که مشکلات را حل می کنند.

ولی تاکتیک های قدیمی (مانند گذاشتن پول در حساب پس انداز، خرید اوراق قرضه ی دولتی و تکیه به برنامه های بازنشستگی دولتی) که پیش از این تاکتیک های بدون ریسک بودند امروزه ریسکی به حساب می آیند. بسیاری از دولت های امروزی به تئوری های اقتصادی کینزی عمل می کنند. با وجود اینکه این تئوری ها به شدت پذیرفته شده اند، جوابگو نیستند. فلسفه ی این تئوری ها این است که دولتها نه تنها سازوکار بازار را بهتر می دانند (که حرف چرندی است) بلکه می توانند از روی خیرخواهی اقتصاد را کنترل کنند (که حرف چرندتری است، چون نتایج مفتضحانه ی رویدادهای فعلی اثبات چرند بودن این حرف است).

هر روز کسانی که به دنبال بهترینها برای خودشان هستند، صدها میلیارد معامله انجام میدهند. فعالیت در سیستمی که ادعا می کند یک دولت مرکزی صلاح همه را می داند نه تنها مضحک بلکه خطرناک است.
این تئوری ها نشان میدهند که کشورها می توانند بیش از دخل خود خرج کنند و اگر با کسری بودجه تا درصدی از تولید ناخالص داخلی مواجه شوند، اشکالی ندارد. این مسأله با کار تحلیل گرانی که طی دوران حباب درآمدشان را بیشتر نشان می دادند فرقی نمی کند. این واقعیت که همه بخواهند باور کنند چیزی حقیقت دارد باعث نمی شود آن چیز حقیقی باشد.
کل افتضاح سیاستهای اقتصادی که دولت های امروز در پیش گرفتند کمتر از این جوک قدیمی احمقانه نیست: «در هر فروش ضرر می کنیم ولی اشکال ندارد، با فروش عمده آن را جبران می کنیم».

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *