ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
347 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

هدف های مرده ، شرکت های مرده ، کارمندان مرده

به اطرافتان بنگرید. چه می بینید؟ میلیون ها مرده ی متحرک که با ناامیدی به گذران زندگی ادامه میدهند. این دسته آدمها عملا مرده به حساب می آیند، ولی فقط نایی برای افتادن ندارند. این آدمها فکر می کنند ماتریکس یک فیلم علمی تخیلی بود در حالی که خودشان گواه زنده (یا غیرمرده ی) این واقعیت اند که این فیلم یک مستند واقعی بود.

این دسته افراد در شرکتهای مرده و بی روحی کار می کنند که سهمشان از بازار در حال کوچک تر شدن و سودشان در حال کم شدن است و این مسائل را به افزایش رقابت، دوران اقتصادی سخت یا متغیرهایی مانند افزایش بهای مواد اولیه نسبت می دهند. ولی این موارد نشانه اند، نه دلیل. این شرکتها به این دلیل مرده اند که طبق الگوی اقتصادی که برای زمان دیگری طراحی شده است فعالیت می کنند.

الگویی که این شرکتها به کار می گیرند برای زمانی است که کالاها در اروپا تولید و با کشتی به نیوورلد آورده می شدند تا با دلیجان به مراکز جمعیتی منتقل شوند و در مغازه به فروش برسند و حتی وقتی دلیجانها جای خودشان را به قطارها و کامیون ها و مغازه ها جایشان را به مراکز خرید دادند، این سیستم اولیه هرگز تغییر نکرده، ولی دنیا تغییر کرده است.

پیشرفت های قدیمی تر مانند دستگاه فکس، حمل ونقل شبانه روزی و تماسهای رایگان و پیشرفت های جدیدتر مانند تلفن های همراه، اینترنت و رسانه های اجتماعی کلیدی رسم و رسوم کسب و کار را تغییر داده اند. ولی هیچ کسی پی نبرده که هدف تغییر کرده است…

مردم همچنان به انتخاب نمایندگان یا پیروری از دیکتاتورهای خیر خواه ادامه میدهند؛ به این امید که دولت امنیت شان را تأمین و به نیازهایشان رسیدگی کند. افراد سالهای عمرشان را سپری می کنند و برای دریافت مدارکی که در دنیای کاری امروز پشیزی نمی ارزند زیر بار هزاران دلار قرض می روند. آنها به شرکتهایشان وفادار می مانند با این تصور که شرکت امنیت بازنشستگی آنها را تأمین می کند، چون این همان کاری است که والدینشان انجام داده اند. وقتی برای کار به سمت شرکتهای بی روح و مرده رفتند، همان ویروس ذهنی کارمندان باسابقه به آنها تلقین می شود.

خطوط هواپیمایی همچنان از سیستم مرکز و انشعاب استفاده می کنند، چون همیشه این کار را به همین شکل انجام داده اند. شبکه های تلویزیونی از طریق ماهواره به پخش پیامهای بازرگانی می پردازند، چون این کار همیشه به همین شکل انجام شده است. آژانسهای مسافرتی دفاتر بیشتری باز می کنند، فروشگاه های محصولات صوتی تصویری همچنان به نگه داشتن دی.وی.دی. مبادرت می ورزند و روزنامه ها همچنان در صفحات کاغذی بزرگ با اخبار روز قبل چاپ می شوند. خرده فروشان به سیستم انبارداری، فروش غرفه ای، توزیع و فروشگاه داری ادامه میدهند، چون روی این موارد سرمایه گذاری کردند. برخی از خرده فروشان حتی فضاهای بزرگی برای فروش کالاهای جدید و نوستالژیک (مثل کتاب) ساختند که در آینده ای نه چندان دور ، نیمی از این بازار بالقوه به تاریخ خواهد پیوست.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *