ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
332 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

آیا می دانستید که نزدیک به ۵۳۴۳ اصطلاح مختلف برای توصیف نام فروش ویژه فروشگاه ها و خرده فروشی ها استفاده می شود؟ هر کدام از این فروشگاهها به دنبال استفاده از یک اصطلاح خوب و جذاب برای جذب مشتری و ایجاد تمایل در آنها برای خرید محصول هستند. فرقی نمی کند که شما در ایران مشغول به کار باشید یا در آمریکا یک فروشگاه خرده فروشی داشته باشید، باز هم اصطلاحاتی مانند تخفیف در جذب مشتری کارآمد است.

در مطالب قبل در مورد راهکارهای افزایش فروش سوپرمارکت ها صحبت کردیم. اما در اینجا می خواهیم چند اصطلاح محبوب به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه معرفی کنیم تا شما در جریان فروش های خود از آنها استفاده کنید.

تخفیف محبوب ترین اصطلاح برای نام فروش ویژه فروشگاه

تخفیف قدرتمند ترین و قوی ترین اصطلاح ممکن برای جذب مشتری است، زیرا همیشه تخفیف برای مشتریان جذابیت خاص خود را دارد. به طور معمول، تخفیف دادن برای کالاهای مختلف به شرایط آنها بستگی دارد و گاهی شما می توانید برای برخی از محصولات تا ۵۰ درصد تخفیف هم پیش بروید. فراموش نکنید که پول نقد در کسب و کارهای کوچک پادشاه است و شما در انتخاب نام فروش ویژه فروشگاه به دنبال به دست آوردن این پادشاه هستید.

اصطلاح «۲۵ درصد کمتر از قیمت نوشته شده روی کالا» جذاب ترین روش تخفیف برای مشتریان است و شما هم حتماً برای فروش خود آن را تجربه کنید.

تخفیف محبوب ترین اصطلاح برای نام فروش ویژه فروشگاه

روش فروش جنون نیمه شب

اگرچه این روش فروش جدید نیست، اما می توان آن را به عنوان یک راهکار فوق العاده برای افزایش فروش معرفی کرد. این شیوه بیشتر روی فروش شبانه در ساعات خاموشی متمرکز شده و هدف آن ایجاد یک فروش خاص، متفاوت و مهیج برای مشتریان است. با وجود اینکه برای انتخاب این روش فروش نیاز به تمهیدات خاصی دارید، اما تجربه نشان داده که به طور مستقیم در افزایش فروش نقش دارد.

یکی بخرید و یکی رایگان ببرید

یکی دیگر از اصطلاحاتی که می توانید به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه خود انتخاب کنید، اصطلاح «یکی بخرید و یکی رایگان ببرید» است. معمولاً این شیوه در پایان فصل مورد استفاده قرار می گیرد و به طور ویژه خرده فروشان و سوپرمارکت ها می توانند آن را به عنوان هدف افزایش فروش محصولات خود قرار دهند. در این حالت شما تخفیف مستقیم به مشتری نمی دهید و به نوعی آنها را به خرید محصول بیشتر تشویق می کنید.

استفاده از این شیوه این مزیت را دارد که محصول بیشتری فروش می رود و حداقل هزینه را برای خرده فروش دارد. ضمن اینکه اکثر محصولات فصلی باقی مانده هم به فروش می‌رود.

روش فروش نیم از نیم (Half of Half)

این یکی از اصطلاحات محبوب برای مشتریان محسوب می شود که به نوعی احساس گرفتن ۷۵ درصد تخفیف در آنها به وجود می آید. معمولاً از این شیوه در پایان فصل و برای تمام کردن محصولات فصلی مانند پوشاک فصل زمستان در ماه انتهایی سال استفاده می شود. اگر به دنبال یک اصطلاح برای نام فروش ویژه فروشگاه خود هستید و می خواهید مشتریان فکر کنند که تخفیف بیشتری گرفته اند، حتماً از روش فروش نیم از نیم استفاده کنید.

فروش مربوط به هفته سپاسگزاری از مشتری

یکی از اشتباهاتی که اکثر فروشگاه ها انجام می دهند این است که بیشتر تمرکز خود را روی جذب مشتری جدید قرار می دهند و مشتریان وفادار را نادیده می گیرند (۸ راهکار اثبات شده برای داشتن مشتری وفادار در کسب و کار). اما گاهی باید راهکارهایی برای جبران لطف مشتریان وفادار هم به کار گرفت که این روش می تواند انتخاب مناسبی برای نام فروش ویژه فروشگاه شما باشند.

در این شیوه شما برای آن دسته از مشتریانی که معمولاً خرید خود را از شما انجام می‌دهند جوایزی در نظر می گیرید و به شکل های مختلف از آنها تجلیل می کنید.

فروش دیوار به دیوار یا دست فروشی

بدون شک این شیوه یکی از محبوبترین روشهای فروش کالاهای مختلف است که معمولاً توسط برخی از شرکت هایی که تخفیف بالایی دارند انجام می شود. در حقیقت در این جا فروش بیشتر برای جذب مشتری و فروش نقدی است که خارج از اصول و عرف فروشگاه انجام میشود. در بین راهکارهای افزایش فروش سوپرمارکت گفتیم که بعضی مواقع تجهیزات خود را به خارج از فروشگاه بیاورید.

حالا شما هم می‌توانید از این اصطلاح به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه استفاده کنید و از این طریق به مشتریان نشان دهید که به فکر دادن تخفیف بیشتر و فروش ارزانتر محصولات خود هستید.

آخرین فرصت برای پس انداز فروش

این یک روش فروش متفاوت است که به نوعی باعث ایجاد حالت اضطرار در بین خریداران شده و آنها را ترغیب می‌کند که در هر حالت ممکن خرید را انجام دهند. فرض بگیرید که شما در فروشگاه خود چند تخفیف بزرگ و عمده اعلام کرده‌اید و یک محدوده زمانی مشخص هم برای آن مشخص کرده اید. زمانی که به انتهای فروش خود می رسید، می توانید اصطلاح تخفیف را بردارید و از اصطلاح «آخرین فرصت برای پس انداز فروش» استفاده کنید.

در حقیقت شما با انتخاب این عنوان برای نام فروش ویژه فروشگاه خود به مشتریان تلقین می کنید که به زودی قیمت ها به روال قبلی بر می گردند و تنها چند روز فرصت دارید که از این تخفیف فوق العاده استفاده کنید.

آخرین فرصت برای پس انداز فروش

کوپن های فروش هفت روزه

این کوپن ها همان کارت تخفیف هستند و در حقیقت شما از یک استراتژی فروش قدرتمند برای جذب مشتری استفاده می کنید. مدت زمان فروش در این شیوه متفاوت است و به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. اما معمولاً خرده فروش‌ها و اکثر فروشگاه های اینترنتی از فرصت هفت روزه استفاده می‌کنند تا به نوعی مشتریان در عمل انجام شده قرار بگیرند.

کوپن ها روش های فوق العاده ای برای افزایش فروش اینترنتی و انتخاب به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه های اینترنتی هستند.

دوباره قیمت ها را پایین آورده ایم

این یکی دیگر از تکنیک های فروش است که معمولاً در پایان فصل استفاده می‌شود. شما حتی اگر قبلاً برای محصولات خود تخفیف اعلام نکرده باشید، با انتخاب این عنوان، به مشتریان تلقین می کنید که قبلاً قیمت‌ها را کاهش داده اید و اکنون دوباره آنها را کاهش می دهید. استفاده از این اصطلاح از این جهت اهمیت دارد که می‌تواند آمار فروش شما را نسبت به سایر شیوه های تخفیفی به چند برابر افزایش دهد. پس اگر کالا و محصول باقی مانده فصلی در فروشگاه خود دارید، این حربه خوبی است.

فروش با قیمت کف بازار

استفاده از این اصطلاح به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه برای خرده فروشی ها و فروشگاه های مناسب است که می‌توانند محصولات خود را با پایین ترین قیمت موجود در بازار ارائه دهند. شاید کمتر فروشگاهی در سطح کشور پیدا شود که بتواند از این روش استفاده کند، اما کارایی آن نسبت به سایر شیوه ها بسیار بهتر و برجسته تر است.

معمولاً این شیوه برای حالتی که کیفیت کالا در سطح عالی و برجسته نیست مناسب است و به عنوان یک راهکارعاقلانه برای فروشندگان و برای مشتریان شناخته می شود.

فروش اتاق پشتی یا فروش انباری

این روش فروش این توهم را ایجاد می‌کند که شما کالا را از اتاق پشتی فروشگاه یا از انبار آورده اید و برای اولین بار آن را عرضه می کنید. حقیقت ماجرا این است که شما موجودی فروشگاه خود را از کالاهای ذخیره‌ای تامین می کنید و به نوعی برای مشتریان جدید و جالب است.

تنها چیزی که در مورد استفاده از این اصطلاح برای نام فروش ویژه فروشگاه باید رعایت کنید، کیفیت محصولات است. اگر به هر دلیلی که کیفیت آنها پایین باشد می تواند تاثیر معکوس داشته باشد و به نوعی مشتریان قبلی شما را هم از بین ببرد.

معامله قرن

این اصطلاح بیش از حد اغراق آمیز است و به نوعی شما دارید از یک حربه تبلیغاتی استفاده می کنید. در مطالب قبل در مورد ویدیو مارکتینگ صحبت کردیم و نشان دادیم که استفاده از این شیوه می تواند تاثیر مستقیمی در جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد. در حوزه فروشگاه و خرده فروشی بحث معامله قرن و شاید معامله های بزرگ چندان توجیه‌پذیر نیست و بیشتر شما به دنبال ترغیب مشتری به خرید هستید.

اما اگر به فکر استفاده از این شیوه هستید، کالاها و محصولاتی را انتخاب کنید که احتمالاً مشتریان نمی توانند در هر جای دیگری آن را پیدا کنند. این چیزی است که به احتمال زیاد آنها را به خرید بیشتر وسوسه می کند.

فروش ساعتی

استفاده از این عنوان برای نام فروش ویژه فروشگاه برای کسانی مناسب است که محصولات خاص دارند و میخواهند در یک محدوده زمانی مشخص و محدود تعدادی از آنها را بفروشند. در حقیقت برخی از فروشگاه ها امکان استفاده از حربه های فروش طولانی مدت مانند هفت روزه و یا انتهای فصل را ندارند. بنابراین آنها از فروش ساعتی استفاده می کنند که ظرف یک ساعت خاص از روز شروع و تمام میشود.

قیمت را شما پیشنهاد دهید

تحقیقات نشان داده که اکثر مشتریان قیمت پیشنهادی بالاتری نسبت به قیمت اصلی کالا ارائه می دهند و درک بالایی از قیمت‌گذاری کالاها دارند. شما هم می‌توانید از این حربه به عنوان نام فروش ویژه فروشگاه استفاده کنید و محصولات را در قبال قیمت‌های منطقی پیشنهادی مشتریان بفروشید. اگر هم با پیشنهادات غیرمنطقی مواجه شدید، می توانید پیشنهاد را رد کنید و بگویید که غیر منطقی است.

اصطلاحات فروش ویژه فروشگاه بسیار زیاد و متنوع هستند، اما در اینجا ما محبوب ترین آنها را برده ایم تا فروشی ویژه و خاص را تجربه کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *