ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/10/11
4 دیدگاه
اشتراک گذاری

یکی از ویژگی‌های جالب مدیر دگرگون‌ساز یا اثربخش آن است که در انجام دادن وظایف شغلی خود، خلاق است و غالباً این فکر ذهنش را مشغول می‌کند که “چگونه می‌توان عوامل انسانی را تا آن میزان رشد داد که افزایش عملکرد شغلی را در پی داشته باشد؟”

یکی از روش‌هایی که به ویژه در سال‌های اخیر در غرب متداول شده است، پخش موسیقی برای افزایش عملکرد شغلی و روحیۀ کارکنان در هنگام کار است. دلیل توجیهی این روش آن است که موسیقی باعث می‌شود دوره‌های ملالت و خستگی کاهش پیدا کند و کارکنان، هشیار باقی بمانند.

هرچند استفاده از موسیقی هنگام انجام دادن کار در بسیاری از کشورها متداول شده است، اما در مورد محرک یا اثربخش بودن آن، تردیدهایی وجود دارد. به طور کلی، نتایج تحقیقات در تأیید این نکته است که کارکنان از شنیدن موسیقی در محل کار خود لذت می‌برند و معتقدند با شنیدن موسیقی در هنگام کار، بر میزان تولید آنان، افزوده می‌شود.

عوامل متعددی در بهبود عملکرد شغلی افراد(به واسطۀ پخش موسیقی)، مؤثر هستند. بدون شک، یکی از این عوامل، نوع موسیقی است که پخش می‌شود.

حال باید به این سوأل پاسخ داده شود که اگر یکی از کارکنان به موسیقی در حال پخش علاقه نداشته باشد، چه می‌شود؟ یا اثر شنیدن موسیقی جاز، راک، کلاسیک یا موسیقی محلی، بر عملکرد شغلی کارکنان چیست؟

به غیر از موسیقی سایر عوامل از قبیل درجۀ حرارت، بهره‌گیری مناسب از رایانه‌ها، طراحی محل کار، وسایل و مبلمان محل کار و … بر میزان افزایش عملکرد شغلی تأثیر دارد.

شما در محیطی که سر و صدا کم ‌باشد، موسیقی ملایم پخش ‌شود، دمای هوا استاندارد باشد، صندلی، مانیتور و کیبورد راحت باشد بهتر کار می‌کنید. شرایط روانی از قبیل فشار شغلی، استرس، تعارض، نوع مدیریت و رهبری و … نیز جداگانه در نظر گرفته می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر عملکرد شغلی خواهد داشت.

(منبع: روان‌شناسی صنعتی و سازمانی تألیف دکتر محمود ساعتچی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
4 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهدیه رفیعی

موسیقی در بهبود عملکرد کاری بسیااااار تاثیر گذار و مثبت است. و نوع موسیقی به روحیه و علاقه شخص بستگی دارد.
شرکت هایی که به کارمندانشان اجازه میدهند در هنگام کار موسیقی گوش دهند بسیار موفق تر عمل میکنند
باتشکر از مطلب مفیدتون

e.raygani

پخش موسیقی در کنار بقیه موارد لازم در محیط کاری می تواند اثرگذاری مورد توجهی داشته باشد. البته در مورد زمان های پخش موسیقی و نوع آن شاید بهتر باشد لحظات ابتدایی صبح و لحظات بعد از زمان کاری را تاثیرگذارتر دانست. نوع موسیقی پخش شده هم می تواند با توجه به شرایط و زمان، متغییر و متناسب باشد.