ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/10/25
2 دیدگاه
اشتراک گذاری

سال گذشته وقتی برای خرید کیف و کفش در خیابان ولیعصر قدم می‌زدم با برند ناآشنایی به نام برتونیکس آشنا شدم. کیف و کفش‌های چرم و رنگی توجهم را جلب کرد اما هنوز از کیفیت آن مطمئن نبودم تا با اولین خرید مشتری و طرفدار این برند ایرانی شدم. برتونیکس حدود ۱۵ سال است که به طور رسمی ثبت شده اما تقریباً حدود ۲ سال است که مخاطبان خود را پیدا کرده.

تنوع و رنگبندی متفاوت محصولات چرم با کیفیت معقول مهم‌ترین ویژگی برتونیکس است. فعالیت اینستاگرامی مستمر این مجموعه نیز در فروش آن بی‌تأثیر نیست.

اما نکته‌ای که در این گزارش به آن می‌پردازیم، شناخت برندهای موفق ایرانی است. من یک ایده‌پردازم با هدف معرفی کسب و کارهای موفق شکل گرفت و در راستای شناخت برندهای موفق ایرانی قدم برداشت.

جُدا از تبلیغات رسانه مبنی بر حمایت از تولید ملی، مسیر پیش روی کسب و کارهای ایرانی و بازار رقابت با برندهای خارجی بسیار سخت و دشوار است. به عنوان مثال بستر و شرایطی که آدیداس، پوما، اکو و … را به وجود آورد هیچوقت قابل مقایسه با شرایط ایران نیست. بنابراین تنها راه پیشرفت جامعه در قدم اول شناخت برندهای سالم، موفق و با کیفیت است و سپس اعتماد و حمایت از آن‌ها. این رابطه‌ی دو طرفه زمانی وفادار می‌شود که صاحبان کسب و کار هیچگاه اعتماد مشتریان خود را سلب نکنند. کیفیت را اصل قرار دهند، تنوع و خلاقیت داشته باشند، گرون‌فروشی نکنند، صداقت را فراموش نکنند و …

کسب و کارهای زیادی در ایران به سختی شروع کردند و پس از سال‌ها نتایج تلاش خود را دیدند، که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. پارس خزر(لوازم خانگی) گزارش بعدی ما خواهد بود. شما نیز به عنوان همراه بخش من یک ایده‌پردازم یک برند یا کسب و کار موفق ایرانی به ما معرفی کنید.

عکس‌ها از فروشگاه مرکزی: تهران بالاتر از میدان ولیعصر بین سینما استقلال و آفریقا

درحال حاضر برتونیکس فروشگاه‌های دیگری در تهران و شعبه‌های زیادی در شهرستان‌ها دارد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
پریسا

در اصفهان شعبه داره؟

وحید

سلام لطفا به سراغ سپاهان جارو هم بروید