ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
410 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری کنید تا خطر نکرده باشید

برند در واقع ترکیبی از الگوهای رفتاری است (مجموعه ای از الگوهای رفتاری مرتبط که ویروس های ذهنی هم نامیده می شود). هیچ ابزاری به جز اینترنت این قدر سریع الگوهای رفتاری را پخش نمی کند. به طور مثال وقتی نایک ویدئوی احساسی با عنوان آینده را “رقم بزن” می سازد یا وقتی در گذشته ی نزدیک ، میلیون ها نفر به تماشای عرضه ی محضول جدیدی توسط استیو جابز می نشستند ( هر وقت کسی تو توئیتی می فرستد، نقد و بررسی روی وب سایتی می نویسد، وضعیت فیس بوک اش را به روز رسانی می کند یا یک پین به آیپد جدیدش اضافه می کند) الگوهای رفتاری پرواز می کنند و برندسازی رخ می دهدد.

شرکت های قدیمی تر و با سابقه ، از اینکه نمی توانند برندشان را کنترل کنند ناراحتند. کارآفرینان باهوش می دانند که این وضعیت خوبی است. قادر به کنترل برندتان نیستید، ولی می توانید در لحظه و در زمان حضورش در بازار بر آن نظارت کنید.

در لحظه می توانید از مشکلات با خبر شوید، به افرادی که دچار مشکل شدند کمک کنید ، اصلاحاتی انجام دهید و مشتریانی که امکان دارد ناراضی شوند به طرفداران پر و پا قرص تبدیل کنید.

بگذارید بررسی کنیم در دنیای واقعی چطور همچین اتفاقی می افتد.

یک سال پیش از خرده فروشی به نام هاماخر شلمر هدایای دقیقه آخری کریسمس خریدم، چون تضمین کرده بود که بسته ها تا ۲۴ دسامبر به دست مشتری می رسند. سعی کنید قیافه ی غم  زده ی من را تصور کنید که روز کریسمس به خواهرزاده ها و برادرزاده هایم زنگ زدم و فهمیدم هدیه شان به دست شان نرسیده است. طبیعتا مقاله ای با این عنوان در اینترنت نوشتم: هاماخر شلمر، دزد خوشی های کریسمس.

چند روز بعد از رئیس شرکت تماسی دریافت کردم. ابتدا بابت مشکل پیش آمده کلی عذرخواهی کرد و بدون اینکه بهانه ای بیاورد به من توضیح داد چطور چنین اشتباهی رخ داده است. همچنین از من اجازه گرفت تا مقاله ام را مجدد چاپ کند و برای تمام نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت بفرستد تا تمام کارمندان تازه استخدام شده حتما آن را بخوانند.

هفته ی بعد بچه ها هدایایشان را تحویل گرفتند و من هم از کسی که امکان نداشت دیگر سفارشی به این شرکت بدهد تبدیل شدم به مشتری پروپاقرصی که تا کنون ده ها هزار دلار ازشان خرید کرده ام.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *