ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
400 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : مرگ مجموعه ی صنعتی_تلویزیون (۲)

با نگاهی اجمالی به فهرست محصولات برند «پراکتر اند گمبل» تاثیر ترکیب ارزشمند صنعت و تلویزیون آشکار می شود. آیا ممکن است فهرست تعدادی از محصولات این شرکت را که در زیر آمده، بخوانید اما تصاویر و اصوات تبلیغات تلویزیونی آنها در ذهنتان تداعی نشود؟

Folgers، head & Shoulder، Herbal Essances، Max Factor، miss Clairol، nice ‘n Easy، Pampers، Pringles، tide و vicks

تبلیغات به خوبی در این نقطه، اثرش را نشان می دهد، موارد یاد شده محصولاتی هستند که سال ها در فروش رکورددار بوده اند و کاملا روشن است که تبلیغات، این محصولات را به خوبی معرفی کرده و باعث فروش بالا و سود فراوان شرکت سازنده شده است.

اجازه بدهید یک مثال برایتان بزنم، هر زمان که یک بسته غلات برای صبحانه خریداری می کنید، متوجه قدرت تبلیغات کارساز تلویزیون می شوید. به واسطه ی تبلیغات بازرگانی که احتمالا سی سال پیش دیده اید، برای خرید یک بسته گندم پف کرده و یا ذرت شیرین، یک دلار یا دو دلار بیشتر هزینه می کنید.

در طول زندگی تان، هزاران دلار برای تبلیغات تلویزیونی آن هم فقط بابت غلات صبحانه هزینه می کنید. البته، این فقط مربوط به نام های تجاری سوپرمارکتی نبود، بلکه وجود شخصیت ها و یا شرکت هایی همچون «جان هانکوک»، «مریل لینچ»، «پرودنشال»، «آرچر دانیل میدلند»، «جیپ» و «رونالد ریگان» نیز تاثیرگذار بوده است. نامهای بزرگ، ایده های بزرگ و تاثیرات بزرگ در زندگی ما داشته و دارند.

پیامهای بازرگانی تلویزیون، موثرترین ابزارهای فروش هستند که تاکنون اختراع شده است. بخش وسیعی از موفقیت صد سال اخیر آمریکا به بهره برداری تمام و کمال شرکت ها از این رسانه بستگی داشته است. اتومبیل ما، سیگار ما، پوشاک ما، خوراکمان و هر چیزی که به طور موثر در تلویزیون تبلیغ شد، تحت تاثیر این رسانه تغییر کرد. نه تنها بازاریابان برای ترویج محصولات خود از تلویزیون استفاده کردند، بلکه خود تلویزیون هم باعث تغییر روش تولید محصولات و نوع بازاریابی شد. در نتیجه همه ی Pهای بازاریابی طوری تنظیم شد که بتواند به هم افزایی بین کارخانه ها و توانایی ما برای جلب توجه مردم دست پیدا کند.

قانون قدیمی تبلیغات این بود که محصولات معمولی و مطمئن بسازید و آنها را با بازاریابی های بزرگ ترکیب کنید. با گذشت زمان قانون تبلیغات عوض شد و اکنون قانون جدید این است: محصولات فوق العاده ای بسازید که مردم دقیقا به دنبالش هستند.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *