لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۸
349 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۵ ایده تعیین هدف های شغلی و مالی(۱)

برای تعیین هدف های شغلی و مالی پنج ایده کلیدی وجود دارد:

” ۱- روی رضایت مشتری تمرکز کنید. ” هر کس از طریق ارائه خدمت به فرد دیگری زندگی اش را اداره می کند. بدون در نظر گرفتن اینکه برای اداره زندگی تان به چه کاری اشتغال دارید، کارتان مدام جلب مشتری است. کار شما این است که مطمئن شوید مهم ترین مشتری هایتان در داخل و خارج شرکت چه کسانی هستند و آنگاه خودتان را وقف خدمت کردن بهتر و سریع تر به آنها کنید. مشتری شما چه کسی است؟

مشتری شما کسی است که رضایتش موفقیت شغلی شما را تعیین می کند. مشتری شما کسی است که برای کاری که برایش انجام می دهید به شما وابسته است. مشتری شما کسی است که برای دریافت حقوق بیشتر و گرفتن ترفیع سریع تر باید رضایت او را جلب کنید. در شغلی که دارید مشتری اصلی شما کارفرمای شماست. اگر با برطرف کردن خواسته و نیازهای کارفرمایتان او را راضی کنید به موفقیت دست خواهید یافت.

اگر مدیر هستید، کارمندان شما مشتری های شما هم هستند. شما به کارکنان تان اعتماد کرده اید تا برای رسیدن به هدف جلب رضایت مشتری ها به شما کمک کنند. برای اینکه از کار آنها رضایت داشته باشید باید کارمندان تان از شما و برخوردهایتان راضی باشند. موفق ترین مدیران کسانی هستند که راضی ترین و پرکارترین کارمندان را دارند. با داشتن کارمندان خوب شما مشتری های فراوانی خواهید داشت. مشتری اصلی کسب و کار شما کسی است که تولید یا خدمات شما را می خرد و از آنها استفاده می کند. توانایی شما در تامین به موقع خواسته ها و نیازهای این مشتری، کلید موفقیت شماست.

” ۲- بفهمید مشتری هایتان چه خواسته ای دارند ” : مدام از خودتان بپرسید: «مشتری من کیست؟ مشتری من رضایتمندی را چطور تعریف می کند؟ مشتری من چه قیمتی را از من انتظار دارد؟ چطور می توانم به بهترین وجه مشتری ام را راضی کنم؟» هر شرکت موفق مدام این سؤال ها را از مشتری هایش می پرسد «چطور می توانیم رضایت شما را بیشتر تامین کنیم؟ چه خدمت بیشتری از ما ساخته است که رضایت شما را بیشتر جلب کنیم؟» تک تک افراد شرکت هم باید مدام همین سؤال ها را از خودشان بپرسند.

یکی از بزرگترین مشکلات دنیای کار این است که کارکنان نمی دانند برای کسب رضایت کارفرمایشان چه کار باید بکنند. یکی از بهترین کارهایی که آنها می توانند انجام دهند این است که مدام به کارفرمایشان مراجعه کنند و از او بپرسند: «چرا به من حقوق می دهید؟ از نظر شما مهم ترین کاری که من انجام می دهم چیست؟» ممکن است کارتان را فوق العاده خوب انجام دهید ولی اگر آنچه که روی آن کار می کنید برای کارفرمایتان اهمیت نداشته باشد، واقعا در حال تخریب آینده شغلی تان هستید. ولی اگر معدود کارهایی را انجام بدهید که بیشترین اهمیت را برای کارفرمایتان دارد، یعنی کارهایی که از دید او بالاترین احساس رضایت را در مشتری ایجاد می کند، همین کار به تنهایی می تواند بیش از هر اقدام دیگری پیشرفت شغلی شما را تسریع کند. برای موفقیت در کار، باید مدام از خودتان بپرسید: «چرا حقوق می گیرم؟ برای رسیدن به چه نتایجی استخدام شده ام؟»

” ٣- نتایج اصلی کارتان را تعیین کنید ” : مرتب از خودتان، کارفرما و اطرافیانتان بپرسید: «نتایج اصلی کار من کدام است؟» به عبارت دیگر، انتظار می رود حاصل کار شما چه باشد؟

سه راه برای تعریف نتیجه اصلی یک کار وجود دارد:

ابتدا اینکه قابل سنجش، ملموس و مشخص است و می شود خیلی شفاف آن را روی کاغذ آورد. شما می توانید این نتیجه را به عدد تبدیل کنید و برای سنجش عملکرد آن استاندارد تعیین کنید.

دوم اینکه نتیجه کار عملی است که تحت کنترل شماست، کاری که از اول تا آخرش را شما انجام می دهید و وابسته به کس دیگری نیست.

سوم اینکه برونداد یا نتیجه کار شما بروندادی است که به عنوان درونداد در اختیار کس دیگری قرار می گیرد. به عبارت دیگر، برونداد یا بازده کار شما دروندادی برای فرد دیگری در سازمان شماست و جزئی از شغل او محسوب می شود. مثلا اگر شما محصولی را می فروشید، فروش یا برونداد شما درونداد سازمان تان می شود که باید آن محصول را تولید کند، به مشتری تحویل دهد و خدمات پس از فروش عرضه کند. در نتیجه هر محصول یا خدماتی که شرکت شما عرضه می کند درونداد زندگی یا کار شخص دیگری است. اگر شرکت شما کامپیوتر یا دستگاه فتوکپی تولید می کند، این ماشین ها برونداد سازمان شماست و درونداد سازمان های دیگری است که برای تولید بروندادهایشان از آنها استفاده می کنند.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات