ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
470 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : نظم و ترتیب پایه مدیریت زمان

“عادت کنید که تمام کار هایی که به عهده شماست به بهترین وجه انجام دهید. آن را با شرف تان مهر کنید. آن را جزء ویژگی های بارزتان کنید.” اوریسون سویت ماردن 

تفاوت بین آدم های عادی و کارآمد این است که افراد کارآمد در انجام کارهایشان منظم منظم هستند. سازماندهی عالی شغلی و فردی شاخص انسان های کارآمد و پر درآمد است. خوشبختانه سازماندهی یک مهارت است و تمام مهارت ها آموختنی هستند. شما می توانید یاد بگیرید که بسیار منظم، مؤثر و کارآمد باشید. با این کار در مدت زمان مساوی بهره وری تان از تمام اطرافیانتان بیشتر خواهد شد.

یکی از قوانین مورفی می گوید پیش از این که بتوانید کاری را انجام دهید ابتدا لازم است کار دیگری را انجام دهید. قبل از اینکه بتوانید کاری ثمربخش انجام دهید ابتدا لازم است کاملا مرتب و منظم و سازمان یافته باشید. کارکرد اصلی مدیریت زمان برنامه ریزی و سازماندهی خود و کارکنان تان برای رسیدن به پر بارترین دستاورد هاست. تنها موقعی می توانید به مطلوب ترین نتیجه برسید که قبل از شروع کار تمام اسباب مورد نیاز را فراهم کنید. بعد باید جای هر چیز را تعیین کنید و مطمئن شوید که هر چیز سر جای خودش قرار دارد.

برای هر چیز از قبل برنامه ریزی کنید

موفق ترین انسان ها که سه درصد کل انسان ها را تشکیل می دهند همه از پشتکار برخوردارند و برنامه ریزی دائمی دارند. آن ها مدام مشغول نوشتن و بازنویسی لیست هدف ها و فعالیت هایشان هستند. آن ها کارهایشان را یادداشت می کنند و مرتب برنامه هایشان را مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی مجدد قرار می دهند. اغلب در حیرت بودم که چرا آدم های موفق تا این اندازه وقت شان را صرف برنامه ریزی می کنند.

با گذشت زمان یاد گرفتم که هر اندازه وقت بیشتری صرف برنامه ریزی کنیم برنامه هایمان بهتر و کامل تر خواهند شد و هدفهایمان بیشتر قابل باور و دسترسی خواهند بود. همین طور که در مورد برنامه ریزی کارهایتان فکر می کنید اعتمادتان به توانایی رسیدن به آن اهداف بیشتر می شود.

وقتی بزرگترین هدف تان را به چند قسمت تقسیم می کنید و تمام آن ها را به صورت گام های عملی متوالی سازماندهی می کنید بسیار آسان تر می توانید کارها را مدیریت کنید و اوضاع بیشتر تحت کنترل تان قرار می گیرد. هر چه برای هدفتان با جزئیات بیشتری برنامه ریزی کنید، برای آن هدف بخصوص دستور کار دقیق تری به ذهن ناخودآگاه تان می دهید و ذهن ناخودآگاه همان جایی است که هدف تان قدرت انگیزشی منحصر به فردش را به دست می آورد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *