ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
569 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : مسلط شدن بر زمان با اهداف و خواسته‌ها

شما باید خواسته هایتان را تعیین کنید. شما می توانید برای اهداف و مقاصد اصلی تان تصمیم بگیرید. واژه کلیدی در بهره وری فردی «شفافیت» است. نقطه شروع قدرت زمان شفاف کردن هدف هایتان است. متداول ترین عامل اتلاف وقت و بزرگترین مانع موفقیت در زندگی نداشتن بینش نسبت به هدف اصلی و یا گم کردن هدف است. آمبروز بیبرس نویسنده «فرهنگ لغت شیطان» می نویسد: «فراموش کردن هدف موجب تحمل زحمت و اتلاف وقت می شود. افراد بسیاری همه روزه سخت کار می کنند اما در مورد هدف هایشان روشن نیستند.»

مدیریت زمان بیش از هر چیز دیگری شما را ملزم به برنامه ریزی و سازماندهی زمان می کند به نحوی که مهم ترین هدف هایتان را در اسرع وقت به انجام برسانید. سازماندهی روشن اهداف و اولویت بندی آنها و سپس تمرکز روی مهم ترین هدف، راه حل کلیدی برای استفاده بهینه از وقت است.

به جمع افراد بالای هرم بپیوندید

در واقع کمتر از سه درصد مردم اهداف مکتوب و روشن دارند و معمولا همین ها سی درصد موفق ترین افراد در زمینه های مختلف هستند. کمتر از یک درصد مردم اهداف شان را مورد بازنگری و بازنویسی حساب شده قرار می دهند. در سال ۱۹۹۰ مقاله ای برای یک نشریه نوشتم و ناشر، این جمله مقاله را برجسته کرد: «اگر برای خودت هدفی نداری تا ابد محکوم هستی که برای دیگران کار کنی.» این موضوع هنوز هم واقعیت دارد. شما می توانید کار کنید و به هدف های فردی تان برسید، یا اینکه کار کنید تا دیگران یا شرکتی که برای آن کار می کنید به اهدافشان برسند. در هر صورت همیشه در راه رسیدن به هدفی خاص مشغول کار هستید.

مهارت اصلی موفقیت

تعیین هدف، مهارت اصلی موفقیت است. برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی بیشتر، توانایی در خلق هدف های روشن و نظام مند و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها بیشتر از هر مهارت دیگری به شما کمک خواهد کرد. تعیین هدف کار پیچیده ای نیست و تنها با یک برگ کاغذ، یک خودکار و خود شما شروع می شود. نوشتن اهداف بعضی وقت ها زندگی شما را به شکل فوق العاده ای متحول می کند. زیگ زیگلار، نویسنده سرشناس، می گوید: «هدف های مکتوب، شما را از انسانی کلی گرا و سردرگم به انسانی خاص و هدفمند تبدیل می کند». نوشتن اهداف روی کاغذ به ذهن شما برنامه می دهد. ذهن ناخودآگاه وقتی با ذهن فراهوشیارتان همراه شود شبانه روز روی هدف هایتان کار می کند، حتی موقعی که در خواب هستید.

در نتیجه در زندگی از افراد و موقعیت هایی که با آنها روبرو می شوید در مسیر هدف هایتان استفاده می کنید. ایده ها و شناخت های مفیدی به دست می آورید. به مقاله ها و کتاب هایی برمی خورید که در آنها راه حل مشکلات تان هست. جریانی از انرژی و اشتیاق را تجربه می کنید که شما را به جلو هدایت می کنند. 

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *