ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
448 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : عضویت در انجمن های تخصصی

در انجمن هایی عضو شوید که می توانید با شرکت در آنها با سایر افرادی که در حوزه مورد علاقه تان فعالیت می کنند ملاقات کنید. به سازمان یا انجمنی که به کسب و کار شما ارتباط دارد یا شاخص ترین متخصص ها در آن عضو هستند بپیوندید. مثلا به اتاق بازرگانی بپیوندید و در جلسه هایی که مرتب برگزار می کنند شرکت کنید. به گروه های کاری که افراد مهم حوزه مورد علاقه تان یا کسانی را که در حوزه های مشابه کار می کنند بپیوندید. در هر نشستی که ممکن است شرکت کنید.

به قول وودی آلن هشتاد درصد موفقیت تنها به حضور و دیده شدن بستگی دارد. گروه های صنفی برای خود یاری تشکیل می شوند. هر کس که در این انجمن ها عضو است به دنبال راه ها و فرصت هایی برای اصلاح کسب و کار و دستاوردهایش است. آنها به این علت به انجمن های صنفی می پیوندند که می دانند بهترین راه کمک به خودشان کمک کردن به دیگران است. در هر جلسه ای که در انجمن صنفی تان شرکت می کنید با کسانی آشنا می شوید که قادرند به شما کمک کنند. با سخنرانی های متعدد برای صدها نشست در انجمن های حرفه ای و کاری تجربه چندین ساله شخصی خودم این است که بهترین افراد در هر حوزه ای به این گروه ها تعلق دارند و منظم در جلسات آنها شرکت می کنند.

حضوری فعال در این انجمن ها داشته باشید

وقتی به یک انجمن می پیوندید در برابر وسوسه حضور صرف در جلسات مقاومت کنید. در عوض تصمیم بگیرید به نوعی خودتان را در آن درگیر کنید. پیشنهاد کمک بدهید، در یکی از کمیته های آن خدمت کنید. داوطلبانه یکی از کارهایی را که باید انجام شود به عهده بگیرید. تاکید می کنم که اکثر افراد مهم و قابل احترام در هر انجمن صنفی کسانی هستند که مرتب در فعالیت ها مشارکت می کنند و در موفقیت آن انجمن سهم دارند. حتما سعی کنید یکی از آنها باشید.

تقریبا تمام موفقیت هایی که در زندگی کسب می کنید توسط افرادی تعیین می شود که می شناسید یا آنها شما را می شناسند. وقتی برای خدمت در یکی از کمیته های انجمن صنفی تان داوطلب می شوید این فرصت را پیدا می کنید که بهترین افراد حوزه کاری تان را ملاقات و با آنها کار کنید. با گذشت زمان اشتیاق تان برای تلاش و صرف وقت این امکان را فراهم می کند که یک شبکه ارتباطی تشکیل و روز به روز آن را گسترش بدهید تا اینکه بتوانید برای رسیدن به اهداف کاری و شخصی تان از افراد شبکه کمک بخواهید. پند حکیمانه ای وجود دارد که می گوید: «هر چه بیشتر بدون چشمداشت به دیگران کمک کنی، از منابعی که انتظارش را نداری کمک های بیشتری به تو خواهد رسید».

با برجسته ترین افراد حوزه کاریتان ارتباط تنگاتنگ ایجاد کنید

عادت کنید مرتب با کسانی که در حوزه کاری تان هستند ارتباط تنگاتنگ داشته باشید. به افرادی که می توانند به شما کمک کنند و در مقابل، شما هم می توانید به آنها کمک کنید آشنا شوید. موفق ترین افراد در هر صنف یا سازمانی کسانی هستند که هر روز و هر هفته یا ماه به ماه ارتباطات مرتب دارند. موفقیت شما در زندگی همیشه به کیفیت و کمیت آدم هایی بستگی دارد که شما را می شناسند، نظر مثبتی نسبت به شما دارند و طرفدارتان هستند. هرچه افراد بیشتری را بشناسید و افراد بیشتری شما را بشناسند بیشتر موفق خواهید بود. مردم طرفدار مراوده و معامله با کسانی هستند که روی آنها شناخت دارند.

قانون عکس العمل را فعال کنید

کلید ارتباطات تنگاتنگ و ایجاد طیف گسترده ارتباطی قانون عکس العمل نامیده می شود. این قانون می گوید که مردم همیشه به دنبال فرصتی برای جبران لطفی هستند که در حق شان شده است. بنابراین باید همیشه به دنبال راه هایی برای کمک یا لطف کردن به دیگران باشید که در آینده می توانند به شما کمک کنند. یکی از تحقیقاتی که روی موفق ترین مدیران انجام گرفته است نشان می دهد کسانی که به طور منظم ترفیع گرفته بیش از نیمی از وقت شان را صرف برقراری رابطه با کسانی در حوزه کاری تان یا خارج از آن کرده اند. آدم های بیشتری آنها را می شناختند و در نتیجه درهای بیشتری به روی آنها باز بوده است.

در دوره آموزش سخنرانی شرکت کنید

یکی از تصمیم های مهم و مؤثر کاری که می توانید در تمام عمرتان بگیرید شرکت در یک دوره آموزش مهارت های سخنرانی است. مثلا می توانید یک دوره آموزش سخنرانی در موسسه دیل کارنگی بگذرانید یا این که در کلاس های شهر محل سکونتتان ثبت نام کنید. هر هفته در کلاس ها شرکت کنید و راهنمایی های مربی های تان را در مورد نحوه سخنرانی ایستاده در مقابل جمع دنبال کنید. اگر یاد بگیرید که چطور یک سخنرانی را آماده و آن را اجرا کنید، ترسی که از صحبت کردن در مقابل جمع دارید از بین می رود. وقتی نحوه ارائه یک سخنرانی را یاد می گیرید طبق قانون جذب به سوی فرصت هایی برای صحبت در مقابل یک جمع کوچک جذب خواهید شد و به دنبال آن کم کم علاقه مند خواهید شد که در مقابل جمع های بزرگ تر هم صحبت کنید.

اگر با پیدا کردن اطلاعات لازم خودتان را برای سخنرانی آماده کنید، دانش تان را در زمینه مورد علاقه تان افزایش دهید و به دنبال ابراز وجود شفاف و مؤثر در مقابل جمع هم باشید خواهید توانست توجه کسانی را که می توانند به شما یاری برسانند به خودتان جلب کنید. یکی از مهارت های قابل ستایش در دنیای کار توانایی ایستاده سخن گفتن در مقابل جمع است. با پرورش این مهارت در های جدیدی به رویتان باز خواهد شد. شهامت و اعتماد به نفس پیدا می کنید و عزت نفس تان افزایش پیدا می کند. به دنبال آن فرصت هایی به دست می آورید که از مهارت های در حال رشد تان در سطوح بالاتر و بالا تر استفاده کنید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *