IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
دستیابی سریع تر به اهداف

قدرت زمان: دستیابی سریع تر به اهداف

قدرت زمان: دستیابی سریع تر به اهداف

ابزارهای فکری مهمی وجود دارند که برای رسیدن به هر هدفی می توانید از آنها استفاده کنید. به کارگیری و استفاده از این ابزار به میزان زیادی قابلیت و توانایی تان را برای رسیدن به اهدافی که برای خود و کسب و کارتان مشخص کرده اید بهبود می بخشد. به ادامه مطلب توجه کنید تا با تعدادی از این ابزار ها آشنا شوید.

موانع را از سر راه بردارید.

موانعی را که بین شما و هدفتان قرار گرفته از سر راه بردارید. چه چیز مانع رسیدن شما به هدف تان است؟ چرا تاکنون به آن نرسیده اید؟ تمام موانع یا مشکلاتی را که فکر می کنید توانایی تان را برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید محدود می کند روی کاغذ بنویسید. این موانع می توانند درونی باشند، یعنی موانعی که در درون شما وجود دارند. ممکن است خارجی باشند، یعنی موانعی که شرایط یا موقعیت دنیای اطرافتان آنها را به وجود آورده اند.

بعد از تعیین موانعی که سر راهتان قرار دارند، از میان آن ها مهم ترین مانع را مشخص کنید. مهم ترین مانعی که سر راه شماست و شما را از رسیدن به هدفتان محروم می کند کدام است؟ اراده کنید که فقط روی این مانع کار کنید و تمام ذهن تان را به آن معطوف کنید تا آن را از سر راهتان بردارید. پیتر دراکر می گوید:

«برای حل هر مشکل پیچیده ای معمولا یک مشکل بزرگ وجود دارد که ابتدا باید آن را حل کرد تا بشود بقیه را حل کرد».

وظیفه شما این است که بزرگ ترین مشکل یا مسئله ای را که برای شما محدودیت ایجاد کرده مشخص کنید و قبل از اینکه مشکلات و مسائل کوچک تر شما را از مسیرتان منحرف کنند تمرکزتان را روی حل آن معطوف کنید.

اقدام تعیین کننده را مشخص کنید:

تقریبا برای رسیدن به هر هدفی (خواه افزایش درآمد باشد یا دو برابر کردن فروش، یا کم کردن وزن) یا انجام هر کاری معمولا گام یا اقدامی وجود دارد که سرعت شما را برای حرکت از جایی که هستید به جایی که می خواهید برسید تعیین می کند. این گام گره یا تنگنای این فرایند است. توانایی شما در مشخص کردن و از میان برداشتن این گره یکی از مهم ترین روش ها برای کارآمدی و کارایی است، گامی که شما را سریع تر از هر گام دیگری به سمت هدف هدایت می کند.

قانون ۸۰ / ۲۰ را می توان به شیوه ای خاص در مورد عوامل محدود کننده به کار گرفت. در این مورد، قانون ۸۰/ ۲۰ می گوید ۸۰ درصد علل نرسیدن به هدف ها در درون خودتان یا شرکتتان نهفته است و تنها ۲۰ درصد عوامل محدود کننده مربوط به شرایط بیرونی یا محیط اطراف تان است.

نقطه شروع رسیدن به کارایی فردی این است که اول از همه هدف تان را مشخص کنید. دوم اینکه از خودتان بپرسید «مانع درونی من چیست؟» وقتی به درون تان رجوع می کنید معمولا بدون استثناء به ضعف تان در یک مهارت، ویژگی یا رفتار خاص می رسید که مانع اصلی شما برای رسیدن به یک هدف یا نتیجه خاص است. موضوعی که قبل از هر چیز باید به آن بپردازید همین است.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar