لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۰
279 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : در کارهایتان مسئولیت پذیر باشید

مسئولیت کامل انجام کارهایی را که برای رسیدن به هدف تان ضروری هستند بپذیرید. با خودتان تکرار کنید: «اگر قرار است کاری انجام شود که به هدفم برسم، این فقط به من بستگی دارد.» برای شکست در رسیدن به هدف هایتان عذر و بهانه نیاورید. عدم موفقیت تان را توجیه نکنید و به دنبال توضیحات منطقی برای مشکلات و موانع نباشید.

در عوض مسئولیت کامل رسیدن به هدف تان را بپذیرید. کاملا به خودتان متکی باشید. نتیجه این کار جالب است. وقتی مسئولیت کامل رسیدن به هدف تان را می پذیرید، مردم به کمک شما می آیند و در راه رسیدن به هدفتان شما را راهنمایی می کنند. ولی وقتی عذر می آورید، دیگران را سرزنش می کنید و از آنها انتظار کمک دارید، آنها از شما فاصله می گیرند.

وقتی در وهله اول از خودتان توقع داشته باشید، نه تنها احتمال موفقیت تان بیشتر است بلکه حمایت های لازم را نیز به زندگی تان جذب می کنید. اگر برای رسیدن به هدف هایتان چشم شما به دیگران باشد، تقریبا همیشه ناامید خواهید شد.

با ایمان گام بردارید

وقتی به روشنی هدف تان را مشخص کردید، گام بعدی این است که وارد عمل شوید و شکست را برای خودتان غیرممکن بدانید. همانطور که تارو می گوید: «با اعتماد در مسیر رؤیاهایتان حرکت کنید.» طوری عمل کنید که دسترسی به هدف را اجتناب ناپذیر بدانید. فعالیت های روزانه تان را با دل و جان انجام دهید. هر کاری که انجام می دهید یا هر حرفی که به زبان می آورید طوری باشد که گویی موفقیت شما در رسیدن به هدفتان توسط قدرتی مافوق تضمین شده است.

هر روز کاری بکنید

هر روز قدمی در جهت رسیدن به هدف اصلی تان بردارید. “اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود.” با نزدیک تر شدن هر روزه به هدف تان در نهایت به این ایمان و اعتقاد راسخ می رسید که هدفی که دنبال می کنید سرانجام دست یافتنی است. خلاصه کلام اینکه هر تعیین هدفی باید منتهی شود به تعیین اقدام های معین و ملموسی که می توانید برای رسیدن به آن هدف انجام دهید.

اگر هر روز یک کار انجام دهید، تفاوتی نمی کند که هدف چه اندازه بزرگ یا تا چه اندازه دور است، همین کار به شما انگیزه می دهد و شما را متمرکز نگه می دارد. این کار ذهن ناخودآگاه شما را تحریک می کند و فعال نگه می دارد. حرکت روزانه به سمت هدف به شما انرژی می دهد و اطمینان تان را افزایش می دهد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات