ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۳
416 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : امور را بین اعضای گروه تقسیم کنید

با تقسیم کارها بین اعضای گروهتان آنها را در پروژه ای که در دست دارید شریک کنید. بین احساس مالکیت فرد نسبت به کار و میزان تعهد او به تکمیل آن ارتباط مستقیمی وجود دارد. جا انداختن این احساس مالکیت که هر یک از اعضای تیم شخصا در تکمیل پروژه مسئول هستند یکی از وظایف کلیدی رهبری است. می توانید با مطرح کردن جزئیات دقیق پروژه با تک تک افرادی که قرار است آن را انجام دهند به این هدف برسید.

  • تصویر مشترک ایجاد کنید

تصویر مشترک تصویری مطلوب از موفقیت آینده است که هر فرد تیم تحت تأثیر آن قرار می گیرد و آن را باور می کند. چطور می توانید تصویر مشترک ایجاد کنید؟ با اعضای گروه تان می نشینید و در مورد جواب این سؤال همفکری می کنید: «می خواهیم چه کار کنیم؟ » همه را به مشارکت و همکاری تشویق می کنید و از آنها می خواهید بینشی ارائه دهند و نتیجه مطلوب نهایی را در ذهن شان ترسیم کنند. وقتی این بینش و تصویر ذهنی روشن است و همه آن را پذیرفته اند «برنامه ریزی مشترک» برای رسیدن به آن بینش شروع می شود.

  • طرح های مشترک داشته باشید

طرح های مشترک برای تکمیل موفقیت آمیز یک پروژه حیاتی هستند. این گام مستلزم گفتگوی تمام اعضای گروه برای عملی کردن طرح هاست. و این طرح ها باید فعالیت های گام به گامی را که برای تکمیل پروژه لازم است شامل شوند. هر کس باید بداند که چه کاری باید انجام دهد و حتی مهم تر از آن هر کس باید از وظایف مورد انتظار از تک تک اعضای گروه آگاه باشد. در مراحل اولیه اجرای پروژه هر چقدر وقت بیشتری را با اعضای تیم برای ارائه طرح ها صرف کنید بعد از شروع کار برای به انجام رساندن آن تعهد خلاقیت بیشتری خواهید داشت.

  • برنامه ریزی و ضرب الاجل داشته باشید

وقتی تیم تان تصویر مشترک و طرح های مشترک ایجاد کرد و هرکس دقیقا فهمید که چه کاری باید انجام دهد و نتیجه نهایی چیست گام بعدی شما تعیین ضرب الاجل برای تکمیل پروژه بر اساس توافق با اعضای گروه تان است. علاوه بر این به ضرب الاجل های فرعی نیز نیاز دارید. توافق در تیمی که می خواهد عملکردی عالی داشته باشد بسیار مهم است. از افراد گروه بپرسید که به نظر آنها برای تکمیل هر قسمت از کار و تکمیل نهایی پروژه چه مدت زمان لازم است. در نتیجه مذاکره و تبادل نظر هرکس باید روی زمان مورد نظر برای تکمیل پروژه توافق داشته باشد.

یکی از بزرگترین اشتباهات در مدیریت پروژه هنگامی است که مدیر پروژه تاریخ یا ضرب الاجلی حساب نشده تعیین کند که تمام اعضای تیم روی آن توافق ندارند. در این صورت مشکلاتی پیش خواهد آمد و ضرب الاجل رعایت نخواهد نشد. اگر ضرب الاجل هم رعایت شود نتیجه کار اغلب پر از اشتباه و مشکل خواهد بود و خیلی بهتر است پیش از شروع روی ضرب الاجلی معقول توافق شود. ضرب الاجل هایی که تعیین می کنید باید بر مبنای توافق گروه یا حتی در صورت امکان رای اکثریت باشد. کاری کنید که هر کس روی توافق مربوط به زمان بندی و جدول برنامه ریزی تکمیل هر بخش از کار و تکمیل کل پروژه سهم داشته باشد.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *