ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
1,292 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

فلسفه ی مدیریت

من معتقدم، یکی از اولین قدم های مدیریت کارآمد، گشودن یک فلسفه ی مشخص مدیریتی است و تا وقتی تعریف درستی از مدیریت نداشته باشیم، نمی توانیم یک ساختار خاص در این باره داشته باشیم. ما در چندین سال سابقه ی کار با مدیران تمامی مشاغل، تعریفی از مدیریت ارائه داده ایم که عقیده دارم فلسفه ی درست و موثری را بیان می کند و آن بدین شرح است:

“مدیریت، مهارت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، از طریق یا با همکاری داوطلبانه و سعی افراد دیگر است.” ما باور داریم این تعریف به خاطر معنای تک تک لغات آن، موثر است. پس بهتر است سه کلمه ی کلیدی این تعریف را به ترتیب توضیح دهیم.

مهارت: مدیریت یک مهارت است. شما مختار و یا مجبور هستید در کنترل افراد خود ماهر شوید. باید خود را وقف یادگیری دانش لازم، جهت آزاد گذاشتن افراد کنید، تا بتوانند کار خود را به بهترین نحو انجام دهند و با بدست آوردن نتیجه ی مطلوب به موفقیت دست یابند.

به هدف رسیدن: یکی از اصول مدیریت رسیدن به اهداف است. من نگفتم که مدیریت، سخت کار کردن است. این کلمه بدین معنی نیست که شما باید برای رسیدن به هدف سخت کار کنید و یا سخت درباره ی تلاش های قدیمی آکادمیک اطلاعات جمع نمایید، بلکه مدیریت باید روی نتیجه تمرکز کند.

من مدیر بسیار مختاری را می شناسم که به افرد تحت سرپرستی خود می گوید: “به من درباره ی مشکلات کار نگویید، بلکه فقط نتیجه را نشان دهید.”

مدیریت بسیار شبیه بازی گلف است. البته نه از نظر چگونگی، بلکه از نظر مقدار شباهت. من اخیرا با دوستان گلف بازی کردم. بدترین پرتاب زندگیم را انجام دادم. من کاسه ی توپ را درون سوراخ گذاشتم و در واقع بعد از هفت حرکت با چوب به توپ زدم. توپ به سمت راست رفت و به درخت خورد، چرخی زد و دوباره به محوطه ی بازی گلف برگشت، سپس به سنگی خورد، روی چمن ها غلت زد و درست به طرف سوراخ رفت. من روی کارت امتیاز، شماره ی ۱ را نوشتم.

وقتی ما بردیم، دیگر هیچ فرقی نمی کرد که من چگونه آن توپ را زدم، نمره ی ما یک بود و این مهم بود. من بعضی از بدترین مدیریت ها را دیده ام که باعث فروش خوبی شده است و مدیریت های کتابی و رسمی بسیاری هم دیده ام که به نتیجه ی کمی دست یافته اند.

به خاطر داشته باشید که مدیریت هنر انجام کار، مثل یک بازیکن حرفه ای نیست، بلکه هنر رسیدن به هدف، مانند یک بازیکن حرفه ای است.

داوطلبانه: مدیریت بر پایه ی رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، یا از طریق همکاری داوطلبانه و تلاش افراد دیگر میسر است. من فکر می کنم، گاهی اوقات، بعضی از ما در کار مدیریت فراموش می کنیم که شرکت زیارتگاه نیست که مردم آن را زیارت کنند، بلکه شرکت چه متعلق به شما باشد و چه من، وسیله ای است که برای برآوردن نیازهای انسان و حل مشکلات او طرح شده است.

ما از طریق محصولات و خدمات خود، نیازهای انسان ها را برطرف می کنیم و مشکلات آنها را نیز حل و فصل می نماییم. اگر ما شرکت را با موفقیت کنترل کنیم و اگر بخواهیم به همکاری داوطلبانه و تلاش کارمندان خود دست یابیم، باید نیازهای آنها برطرف سازیم. من فکر می کنم، اکثر مدیران به اشتباه فکر می کنند که کارمندان برای خدمت به آنها آنجا هستند، تا برآوردن نیازهای خود.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *