IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
فایل های تصویری

فایل های تصویری ، ماندن یا نماندن

فایل های تصویری ، ماندن یا نماندن

 قطعا امروزه جامعه ای بصری هستیم و حتی بیشتر هم به چنین جامعه ای تبدیل می شویم. رادیو همچنان وجود دارد، ولی فقط در سایه ی تلویزیون و فیلمها. تقریبا تمام افراد زیر ۳۵ سال جزئی از نسل اینترنت / ارسال پیامک، تلویزیون و بازی های ویدئویی هستند. اگر مؤدبانه بخواهیم بگوییم، بازه ی زمانی توجه این افراد به اندازه ی پشه است.

پس باید به این نتیجه برسید که بهترین راه برای جلب توجه این افراد، فایل تصویری است. پیش بینی برندن برچارد، از دوستان من و نویسنده ی کتابهای پرفروش، این است که ۹۵ درصد همه ی محتوای اینترنتی از جمله ایمیل، طی چند سال آتی به صورت فایل ویدئویی خواهد بود. برندن از دوستان باهوش من است، بنابراین با او تا حدود زیادی موافقم، ولی به عنوان کسی که تفکر نقادانه دارد، باید فرض کنم که همه چیز به صورت فایل ویدئویی خواهد بود مگر اینکه خلافش ثابت شود
به شخصه از دریافت ایمیل های ویدئویی متنفرم. نورپردازی معمولا افتضاح است، تماشای آنها خیلی طول می کشند و بدون متوقف کردن ویدئو نمی توانم به سؤالات پاسخ بدهم و باید از ابتدا آن را بازپخش کنم. سنم به اندازه ی کافی قد میدهد تا آن دوران را، خصوصا وقتی کلاس پنجم بودم، به یاد بیاورم که مردم درباره ی تلفن های تصویری به نوعی حرف می زدند که انگار دارند درباره ی پدیدهای علمی تخیلی حرف می زنند. هم اکنون ، این فناوری مدتها در دسترس بوده و هیچ کسی به دنبال آن نیست.
ظاهرا همه ی خانمها وقتی بیگودی به موهایشان دارند تمایل ندارند جواب یک تلفن تصویری را بدهند. بیشتر مردها هم وقتی برهنه اند و خیس از حمام بیرون آمدند، دوست ندارند پاسخ تلفن تصویری را بدهند.

معمولا چهار یا پنج کنفرانس در هفته از طریق اسکایپ برگزار می کنم و در ۹۰ درصد مواقع، فقط تماس صوتی است و تصویری در کار نیست (البته این روزها بچه ها برای تماس با یکدیگر از برنامه هایی مانند فیس تایم روی تبلت شان استفاده می کنند. بچه ی چهارساله ی دوستم از طریق آیپد و به صورت تصویری با تمام دوستانش صحبت می کند. تماس تلفنی و بدون تصویر اشتهایشان را کور می کند). سؤال این است که فرجام فایل تصویری در این معادله چه میشود؟ نه من و نه هیچ کس دیگری جواب این سؤال را نمی داند، ولی قطع به یقین این است که عامل مهمی خواهد بود.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar