ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
328 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

فایل های تصویری ، ماندن یا نماندن

 قطعا امروزه جامعه ای بصری هستیم و حتی بیشتر هم به چنین جامعه ای تبدیل می شویم. رادیو همچنان وجود دارد، ولی فقط در سایه ی تلویزیون و فیلمها. تقریبا تمام افراد زیر ۳۵ سال جزئی از نسل اینترنت / ارسال پیامک، تلویزیون و بازی های ویدئویی هستند. اگر مؤدبانه بخواهیم بگوییم، بازه ی زمانی توجه این افراد به اندازه ی پشه است.

پس باید به این نتیجه برسید که بهترین راه برای جلب توجه این افراد، فایل تصویری است. پیش بینی برندن برچارد، از دوستان من و نویسنده ی کتابهای پرفروش، این است که ۹۵ درصد همه ی محتوای اینترنتی از جمله ایمیل، طی چند سال آتی به صورت فایل ویدئویی خواهد بود. برندن از دوستان باهوش من است، بنابراین با او تا حدود زیادی موافقم، ولی به عنوان کسی که تفکر نقادانه دارد، باید فرض کنم که همه چیز به صورت فایل ویدئویی خواهد بود مگر اینکه خلافش ثابت شود
به شخصه از دریافت ایمیل های ویدئویی متنفرم. نورپردازی معمولا افتضاح است، تماشای آنها خیلی طول می کشند و بدون متوقف کردن ویدئو نمی توانم به سؤالات پاسخ بدهم و باید از ابتدا آن را بازپخش کنم. سنم به اندازه ی کافی قد میدهد تا آن دوران را، خصوصا وقتی کلاس پنجم بودم، به یاد بیاورم که مردم درباره ی تلفن های تصویری به نوعی حرف می زدند که انگار دارند درباره ی پدیدهای علمی تخیلی حرف می زنند. هم اکنون ، این فناوری مدتها در دسترس بوده و هیچ کسی به دنبال آن نیست.
ظاهرا همه ی خانمها وقتی بیگودی به موهایشان دارند تمایل ندارند جواب یک تلفن تصویری را بدهند. بیشتر مردها هم وقتی برهنه اند و خیس از حمام بیرون آمدند، دوست ندارند پاسخ تلفن تصویری را بدهند.

معمولا چهار یا پنج کنفرانس در هفته از طریق اسکایپ برگزار می کنم و در ۹۰ درصد مواقع، فقط تماس صوتی است و تصویری در کار نیست (البته این روزها بچه ها برای تماس با یکدیگر از برنامه هایی مانند فیس تایم روی تبلت شان استفاده می کنند. بچه ی چهارساله ی دوستم از طریق آیپد و به صورت تصویری با تمام دوستانش صحبت می کند. تماس تلفنی و بدون تصویر اشتهایشان را کور می کند). سؤال این است که فرجام فایل تصویری در این معادله چه میشود؟ نه من و نه هیچ کس دیگری جواب این سؤال را نمی داند، ولی قطع به یقین این است که عامل مهمی خواهد بود.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *