ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
403 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شیوع الگوهای رفتاری از طریق اینترنت

وقتی در والنسیای اسپانیا سخنرانی می کردم ، درباره ی زیباییهای شهر و معماری آن توئیت هایی ارسال کردم. پنج دقیقه ی بعد از اداره ی همایش ها و بازدید کنندگان والنسیا پیامی دریافت کردم که ورود من به این شهر را خوشامد گفته بود و لینک وبسایتی را فرستاده بودند که تمام جاذبه های محلی این شهر را نشان می داد. شاید برای شما سوال باشد که چطور رد من را زدند،ولی این کار بسیار ساده ای است. کافیست فقط برنامه ی توئیت دک را داشته باشید و ستون جست و جویی از کلمات کلیدی خاص را تعیین کنید. با وجود این تقریبا کسی این کار را نمی کند!

یک بار در وبلاگم در باره ی اینکه هتل ریتز کارلتون در سنگاپور کت و شلوار درخواستی ام را به من نداده و در اتاقی که در اختیارم گذاشتند چوب لباسی برای کت و شلوار وجود نداشت مطلبی نوشتم و سی دقیقه پس از ارسال آن روی اینترنت، از نایت رئیس هتل ایمیلی حاکی از ترس دریافت کردم مبنی بر اینکه اشتباه شان را جبران می کنند. البته بعدا کاشف به عمل آمد که مادر ایشان وبلاگم را می خواند و از این قضیه ناراحت شده است!

مثال هایی از این دست نشان می دهند که برندهای اصیل واقعا چگونه کار می کنند و فضای مجازی و رسانه های اجتماعی چطور روی آنها تاثیر گذاشته اند.

این مثال ها نشان می دهند که چطور یک موقعیت بد را می توانید به موقعیتی خوب تبدیل کنید.

آن روی دیگر سکه هم هست…

به قدری درباره ی خدمه ی ترش رو، هواپیماهای کثیف یا تاخیرهای امریکن ایرلاینز توئیت ارسال کردم که حسابش از دستم در رفته است و مشخص است که آنها هم حسابش از دشت شان در رفته، چون هیچ وقت پاسخی به من نداده اند.

البته از طرف سایر مسافرانی که زیاد پرواز می کنند و از این خدمات ناراضی اند و از طرف مشتریان وفادار خطوط هوایی ساوت وست که من را به تغییر شرکت هواپیمایی ام ترغیب می کنند پیام های زیادی دریافت می کنم.

در سایت insideflyer.com  می توانید انبوهی از این پیام های اعتراض آمیز را بخوانید و البته مدیر این شرکت های هواپیمایی هم می توانند آنجا جواب این اعتراض ها را بدهند (البته اگر برایشان مهم باشد).

به هر حال مدتی است که امریکن ایرلاینز جواب توئیت های گذشته ام را می دهد ولی دیگر خیلی دیر است…….

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *