ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
681 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شوخ طبع باشید

وقتی به صفات خانوادگی می اندیشم که ما را به یکدیگر نزدیک تر می کند و به گرم ترین و ارزشمندترین خاطرات خود برمی گردم، مهم ترین عامل را شوخ طبعی و بازیگوشی افراد خانواده می یابم. در طی این سال های متمادی متوجه چنین صفتی در بسیاری از خانواده هایی شدم که به نظر می رسید از با هم بودن و کنار هم زندگی کردن، شکرگزار و خوشحال هستند.

شوخ طبعی صفتی است که سرشار از شادمانی است و باعث خنده رویی شما می گردد؛ لبخند بر لبان تان می آورد و یادآور این موضوع است که خود و سایر اعضای خانواده را خیلی جدی فرض نکنید. شوخ طبعی باعث آرامش و سرزندگی می شود و موجب می شود که در مقابل شکست ها انعطاف داشته باشید.

همیشه دیدن مردمی که حس شوخ طبعی خود را از دست داده اند برای من ناراحت کننده است. این گونه افراد همه چیز را سخت می گیرند، خیلی جدی به نظر می رسند و همیشه آماده ی ناراحت شدن هستند و هر چیزی عاملی، برای ایجاد اضطراب در این افراد است. این افرادِ بسیار جدی اغلب نگاهی اخم آلود و حاکی از نارضایتی بر چهره دارند و به ندرت از مسائل کوچک لذت می برند. نیاز به گفتن هم ندارد که افرادی که شوخ طبع نیستند دائم “از کاه کوه می سازند.”

اگر احساس می کنید بذله گویی و شوخ طبعی را فراموش کرده اید، نگران نباشید، راه برگشت به آن آسان است. با لبخند شروع کنید و آن را ادامه دهید. به کسانی توجه کنید که بازیگوش هستند و به جای آنکه رفتار آنها را سبک سَری بدانید، آن را مد نظر و الگوی خود قرار دهید.

شوخ طبعی و بازیگوشی همراه با معصومیت است و به هیچ کس صدمه نمی زند. در واقع، این دیدگاهی شفابخش و شادی بخش است. با مشاهده ی دیگران که چقدر صمیمانه شوخی می کنند، شادی آنها را دریابید و بنگرید چه زیبا بهترین جنبه های هر شخص را درک می کنند.

برای اینکه بخواهید فردی بازیگوش و شوخ طبع باشید، نیازی نیست شخصیت اصلی خود را تغییر دهید. اولین قدم این است که، هر کاری را که می توانید انجام دهید تا جدیت شما را کاهش دهد و اطرافیان تان برداشت بهتری از شما داشته باشند. با این کار افراد از هم نشینی با شما لذت خواهند برد و در تجربه ی آنها از برخورد با شما تفاوت ایجاد خواهد شد.

دیگر احساس نمی کنند که لازم است فاصله ی خود را با شما حفظ کنند. به علاوه، مهم آن است که خود را بسیار آسان گیرتر و آرام تر خواهید یافت و ناراحتی های روزانه که همه باید با آن مواجه شوند، بزرگ به نظر نمی رسند و دیگر از کاه، کوه نخواهید ساخت.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *