ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/03/12
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در مقاله ی قبل اهمیت تشکیل گروه و ترویج کار گروهی را بررسی کردیم. در این مقاله به شناخت انواع گروه در مجموعه می پردازیم.

شناخت انواع گروه

وقتی می گوییم گروه، منظورمان گروهی از افراد است که به طور موقت یا دائم برای رسیدن به هدفی مشترک با هم کار می کنند. گروه شما می تواند واحد شما باشد. یا ممکن است گروهی تشکیل داده باشید که برای یک چالش خاص راه حل پیدا کنند و پس از اتمام پروژه گروه منحل شود.

در این قسمت سه نوع از رایج ترین انواع گروه های کاری را معرفی می کنیم. به یاد داشته باشید که گاهی این انواع هم پوشانی دارند، و اینکه هر شرکت به گونه ای متفاوت در ماهیت گروه ها تغییر ایجاد می کند.

تیم پروژه

تیم پروژه خیلی شبیه چیزی است که از اسمش پیداست، گروهی که برای انجام پروژه ای مشخص گرد هم آمده اند. بعنوان مثال، شرکت شما ممکن است از گروهی داوطلب درخواست کند در حل مسائلی که در یک بررسی درون سازمانی مشخص شده اند، کمک کند. نوعا با اتمام پروژه، این تیم هم منحل می شود.

همه ی کارها نیاز به تشکیل گروه ندارد. برای موفقیت یک تیم پروژه، باید مطمئن شوید که مسئولیت تیم برای یک گروه افراد که با هم کار کنند مناسب است.

گروه کنش متقابل

گروه کنش متقابل نه تنها از کارکنان درون واحد شما، بلکه از کارکنان واحد های مختلف تشکیل می شود.

شاید هدف شما فهمیدن علت توقف فروش یک محصول باشد. پس حتما از اعضای واحد های فروش و بازاریابی در گروهتان دعوت می کنید. به این ترتیب، دست اندر کاران کلیدی می توانند با هم ایده هایی بیابند و باعث شروع دوباره فروش محصول شوند.

گروه کاری خود گردان

عبارت گروه خودگردان، به این معنی نیست که گروه به یک مدیر یا مافوق نیاز ندارد. تنها معنی آن این است که گروه نسبت به تصمیماتش موظف و مسئول است؛ برخلاف حالتی که فردی خارج از گروه کارها را تایید یا رد می کند.

فرض کنید در یک بررسی درون شرکتی نشان می دهد واحد خاصی بسیاری از کارکنانش را از دست می دهد. می توانید از داوطلبانی در آن واحد بخواهید پروهی تشکیل دهندو کمک کنند علت خروج کارکنان را بیابند (مثل کار بیش از حد در زمان ناکافی) و راه های احتمالی آن را پیشنهاد کنند (مثل تغییر ساختار شغلی). سپس  گروه اقدامات لازم را توصیه و عملی می کند.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان، مکس مسمر)

سری مقالات مجموعه ی کارآمد را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات