ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
440 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شرکت ها در دوران نظم نوین

شرکت های نظم نوین در صنایعی مانند تولید، پزشکی یا حتی فناوری فعالیت نخواهند کرد.
قدرتمند ترین شرکت ها در زمینه ی آموزش و اطلاعات خواهند بود (به ویژه شرکت هایی که به افراد و شرکت ها کمک می کنند تا هجمه ی شدید اطلاعاتی را که در معرضش قرار دارند تحلیل کنند)
همانطور که چندی پیش مدیر عامل شرکت بنز دیتر زیچه اعلام کرد:
۸۰ درصد از رفت و آمد های شهری در آینده حذف خواهند شد و سیستم های اطلاعاتی جای آنها را خواهند گرفت . بنابراین آلودگی هوا نداریم. تصادف به حداقل خواهد رسید. رقیبان ما دیگر شرکت های تولید خودرو نیستند بلکه شرکت هایی مانند اپل، سیسکو و گوگل. در چند سال آینده نرم افزار و اطلاعات همه چیز را خواهد بلعید.
شرکت های بیمه به دو دلیل از بین خواهند رفت : اول کاهش فعالیت های فیزیکی و دوم پیش بینی بسیار دقیق سیستم های هوش مصنوعی از آینده.
از زمانی که ماشین های خودران یا هوشمند وارد بازار شوند چهره ی شهر تغییر خواهد کرد. مردم نیازی به دریافت گواهینامه ندارند و دیگر نیازی به پارکینگ ها نخواهد بود. اخبار وحشتناک تصادفات را دیگر نخواهیم شنید و چهره ی شهر تفاوت بسیاری خواهد کرد.
با پیشرفت تکنولوژی برق ارزانتر می شود و مصرف آب در صنایع به حداقل می رسد و بدین ترتیب مشکل آب آشامیدنی حل خواهد شد.
بررسی سلامت افراد به وسیله ی گوشی های موبایل امکان پذیر می شود و سلامت ارزان می شود.
گوشت مصنوعی که وارد بازار می شود جایگزین دامداری شده و زمین های کشاورزی که برای تغذیه ی دام ها مورد استفاده قرار می گیرند آزاد می شوند.
این شرکت های عصر جدید و افرادی که برای این شرکت ها کار می کنند باید نوآوری بیشتر داشته باشند، سریع تر تغییر کنند و خواهان ریسک پذیری باشند.
همچنین باید هوشمندتر باشند چون سرعت تغییر در حال حاضر بسیار بالاست و زیرکی به تنهایی کافی نخواهد بود. همان طور که گفتیم، واکنش سریع به تنهایی کافی نخواهد بود.
باید روندها را پیش بینی کنید و جزو اولین افرادی باشید که بر اساس روندها حرکت می کنند.
خلاقیت ، پادشاه دنیای آینده خواهد بود و ایده ها عامل پیش برنده ی خلاقیت. ایده هایی که به شما اجازه می دهند تا در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است از موفقیت لذت ببرید.

منبع: احتیاط در ریسک کردن است (رندی کیج)

سری مقالات احتیاط در ریسک کردن است را دنبال کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *