ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۲۶
1,636 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

در مطلب قبلی پیرامون شخصیت‌های دشوار در محیط کار به معرفی این افراد پرداختیم. حال نحوۀ مواجهه و مقابله با شخصیت‌های دشوار را مطالعه می‌کنیم.

یکی از کلیدهای اصلی در رفتار با شخصیت‌های گوناگون آن است که اَعمال و رفتار آن‌ها را به شیوه‌ای حرفه‌ای و نه شخصی، مورد توجه قرار دهیم. وقتی شما یاد گرفتید اهانت‌ها، بی اعتنایی‌ها و ضربه‌های از پشت را به شیوه‌ای حرفه‌ای و نه شخصی، تحمل کنید، در کار خود فشار روانی و ناراحتی کمتری را تجربه خواهید کرد.

برای تسهیل فرآیند مواجهه، راهکارهای زیر ارایه گردیده است:

  • کوشش جهت کسب حالت آرمیدگی در طی فرآیند مواجهه یا رویارویی: هنگام مواجهه با چنین افرادی آرامش خود را در زبان بدن و کلام خود حفظ کنید.
  • رفتار غیرخصومت آمیز: شاید مفهوم مواجهه خصومت یا دشمنی را به ذهن بیاورد. اما لازمۀ هر نوع مواجهه یا برخورد، جنگ و دعوا نیست. اگر مواجهه همراه با خصومت باشد، برداشت شخصی که با وی برخورد شده، تلاش برای تلافی با او یا تنبیه وی است.
  • مواجهه یا برخورد شما باید مرتبط با رفتار شغلی باشد: به جای اینکه با شخص دربارۀ احساسات، نگرش‌ها یا ارزش‌ها برخورد کنیم، باید در رابطه با عوارض و نتایج آن در کار صحبت کنیم. سر و کار داشتن یا حل و فصل این نتایج و عوارض بسیار راحت‌تر از سر و کار داشتن با ابعاد درونی مردم است.
  • نشان بدهید که اهمیت می‌دهید: کلمۀ برخورد سنجیده را جانشین کلمۀ برخورد یا مواجهه کنیم. شما باید سنجیده برخورد کنید، در غیر این صورت، ساده‌تر آن است که برخورد نکنیم و از مشکل اجتناب کنیم. اگر برخورد یا مواجهه سنجیده انجام گیرد، در این صورت احتمال اینکه مشکل حل شود، بیشتر است.

گاه نشان دادن سنجیدگی یا مراقبت می‌تواند از طریق صمیمیتی که در صدای شما وجود دارد و شیوۀ توجه و مراقبت در نزدیک شدن به شخص دشوار، تحقق پیدا کند.

راهکار پیشنهادی شما برای مواجهه با چنین افرادی چیست؟ اگر خودتان دچار چنین حالتی در محیط کار بشوید چه اقدامی می‌کنید؟

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “با شخصیت‌های دشوار در محل کار چگونه رفتار کنیم؟”

  1. e.raygani گفت:

    بابت آموزه های خوب و مفیدتون بسیار ممنونم . قطعا در برخورد با شخصیت های دشوار می بایست ابتدا آرام و خونسرد بود و در زمان برخورد یکی از ملاک های سنجیده بودن عدم صحبت درباره شخصیت فرد مقابل هست. برای مثال نباید گفت : تو همیشه عصبانی هستی . جمله درست می تونه این باشه ” دلیل عصبانیت در برخوردت با فلان موضوع چی بوده ؟
    قطعا یه برخورد خوب میتونه تاثیر بزرگی در نحوه تغییر رفتار یک شخصیت دشوار داشته باشه.

  2. معین گفت:

    فکر میکنم اگر با شخصیت های دشوار، با محبت رفتار کنیم خیلی سریع به اشتباهشون پی می برند و رفتارشون رو با ما هماهنگ میکنند

  3. وحيد خسروي گفت:

    نه تنها در شرکت ها ، بلکه در جامعه چنین آموزشهایی باید به کار گرفته شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *