ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
1,015 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
سوق دهندگان : دیگران را خشنود کن و سختکوش باش
  • دیگران را خشنود کن

کلمات: شخصی که در حالت «دیگران را خشنود کن» می باشد اغلب ساختار جمله ای «هیجانی – ولی – سرخوردگی» را دارد که در مطالب قبلی به عنوان نشانه ای برای پیش نویس «بعد از» مورد بررسی قرار دادیم.

«من واقعا از چیزهایی که به من آموختید لذت بردم، ولی نمیدانم آیا چیزهایی را که گفتید به یادم خواهند ماند.»

«چه مهمانی فوق العاده ای! ولی میدونم که صبح روز بعد از دماغم در می آید.»

او اغلب از کلمات و عبارات پرسشی مانند اینها استفاده می کند خیلی خوب؟ هوم؟ قبول داری؟ چه جوری؟

لحن صدا: صدای بلند و تیز، جیغ مانند، که معمولا تن صدا در آخر جمله بالا می رود.

ژستها و حرکات بدنی: دستها به طرف جلو دراز می شوند و معمولا کف دست به سمت بالاست. سر را هم تکان می دهد.

حالات بدنی: شانه ها بالا کشیده و به طرف جلو خم می شود. کلا به طرف شخص مقابل خم می شود.

حالات چهره: شخصی که در حالت دیگران را خشنود کن قرار دارد بیشتر اوقات در حالی که صورتش کمی به طرف پایین خم شده به شما نگاه می کند. بنابراین او نیاز دارد که شما را از پایین به بالا بنگرد و ابروهایش را بالا ببرد. در عوض این بدان معناست که پیشانی او در خطوط افقی چین می خورد. در عین حال او دهان خود را به شکلی درمی آورد که حالتی شبیه به لبخند دارد. به هر حال، اگر آنرا با یک لبخند که ناشی از سوق دهنده ای نباشد مقایسه کنیم، حالت چهره ها ناشی از سوق دهنده دیگران را خشنود کن کشیده و سفت دندانهای بالایی پیدا می شدند و گاهی اوقات دندانهای پایینی هم پیدا می شوند.

  • سختکوش باش

کلمات: شخصی که در وضعیت سختکوش باش بسر می برد اغلب از لغت «سعی» استفاده می کند.

«چیزی که سعی میکنم به شما بگویم این است که…»

«من سعی خود را می کنم و آنچه را که در موردش به توافق رسیدیم انجام خواهم داد.»

لغت «سعی» وقتی که در این وضعیت خاص به کار می رود همیشه این مفهوم را منتقل می کند «من به جای اینکه آن کار را عملا انجام بدهم، سعی میکنم که انجام بدهم.»

لغات معمول دیگر مانند اینها هستند: مشکل، نمی توانم، چی؟ این دیگه چیه؟، خیلی سخته که…، و صداهای پرسشی نظیر هوم؟ اه؟

لحن صدا: شخص گاهی اوقات عضلات گلوی خود را کشیده و منقبض می کند به گونه ای که صدایش گرفته و خفه به نظر می آید.

ژستها و حرکات بدنی: اغلب یک دست در کنار چشمها و یا یک گوش گذاشته می شود، مانند این است که شخص سعی میکند چیزی  ببیند یا بشنود. دستها نیز ممکن است در یکدیگر قفل بشوند.

حالات بدنی: همانند وضعیت دیگران را خشنود کن، شخصی که در حالت سختکوش باش قرار دارد اغلب به طرف جلو خم می شود. دستها ممکن است روی زانوها قرار گیرند. وضعیت کلی حالت خمیده و قوز کرده است.

حالات چهره: یک نشانه معمول برای وضعیت سختکوش باش این .که شخص پیشانی و ابروهای خود را بالا می برد به نوعی که دو خط عمودی در بالای بینی ظاهر می شود. چشمها و گاهی تمامی صورت کن است به سمت بالا کشیده شود و چین های ریزی بردارد.

منبع: (تحلیل رفتار متقابل، یان استورات/ون جونز)

ادامه ی مقالات تحلیل رفتار متقابل را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *