لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۸/۲۹
1,051 بازدید
۱۰ دیدگاه
اشتراک گذاری

ساعتی و خُردبین نباشید!

در مطلب قبل تحت عنوان زخم‌هایی که مدیر بر تن خود می‌زند! اشاره به این موضوع کردیم که گاه مدیران خود مانع پیشرفت سازمان یا مجموعه‌شان می‌شوند. دقت بیش از اندازه، وسواسی بودن، تکروی و … از جمله بیماری‌های مدیریت است. اکنون خُردبین و ساعتی نبودن را به مدیران موفق پیشنهاد می‌کنیم.

رئیس خردبین:

اگر شما هر روز و وقت و بی‌وقت، به اتاق و محل کار مرئوسان خود سر می‌زنید بدون اینکه کاری داشته باشید، گاه و بیگاه به آن‌ها تلفن می‌زنید یا آن‌ها را به اتاق خود احضار می‌کنید و بدتر از آن، چند نفر از آنان را به عنوان خبرچین انتخاب و از آنان می‌خواهید تا از وضع و حال یکدیگر به شما خبر بدهند، در آن صورت شما رئیس خُرد و جزئی‌نگر هستید و اگر تاکنون افراد تحت نظارتتان از شما خسته و بیزار نشده‌اند، خیلی شانس آورده‌اید. چارۀ کار چیست؟ با معنا و مفهوم کل‌نگری آشنا شوید، نظارت خود را با استفاده از شیوه‌های مناسب(مثل اندازه‌گیری میزان بهره‌وری هر فرد در یک دورۀ معین زمانی)، اِعمال کنید. از جاسوس‌پروری در محیط کار خود جداً اجتناب نمایید؛ چون بدترین ضربه را از همین نقطه ضعف خود خواهید خورد.

رئیس ساعتی:

اگر عادت دارید هر بخش از فعالیت شبانه‌روزی خود را بدون استثنا فقط در ساعات معینی انجام دهید و مثلاً ۸ ساعت کار، ۸ ساعت خواب و ۸ ساعت نیز استراحت کنید، احتمالاً رئیس ساعتی هستید. چون تفکیک بدون چون و چرای فعالیت‌های گوناگون زندگی در عمل، امکان‌پذیر نیست، شما با مشکلات گوناگون مواجه خواهید شد و سازمان محل کارتان نیز، زیان خواهد دید. چارۀ کار چیست؟ به خودتان اجازه بدهید که گاه در هنگام استراحت، در رابطه با حل مشکلی که در محیط کار با آن مواجه شده‌اید، فکر کنید و اگر راه‌حل مناسبی به ذهنتان رسید، آن را یادداشت نمایید. در محیط کار نیز می‌توانید حتی چند لحظه هم که شده، به ذهن خود استراحت بدهید و با چند دقیقه وانهادگی ذهنی و عضلانی، نیروی بیشتری برای کار کردن، پیدا کنید.

(منبع: روان‌شناسی مدیریت تألیف دکتر محمود ساعتچی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
10 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
Sasha

بسیاز مطلب جذابی بود

مهدیه رفیعی

عالی بود
ممنون

معین علیزاده

ممنون بابت مطالب مفید و با ارزشی که منتشر می کنید.

وحيد خسروي

به شخصه بسیاری از ایده ها و راه حل ها در هنگام سفر یا استراحت به ذهنم خطور کرده است ، زیرا فکر هم مثل چتر نجات میمونه ، اگر باز نباشه کار نمیکنه !

مرتضی سفیدی

Big Like

mona mohseni

با سنجش بهره وری فرد در طول مدت معین بسیار موافقم. تجربه ثابت کرده مدیران کل نگر بسیار تاثرگذار تر از مدیران جزء نگر و خردبین هستند.

محمودی

درود بر شما
این مطلب بسیار قابل تامل و مفید و موافق با تجارب قبلی خیلی ها از جمله بنده بود.
واقعا مدیران ساعتی افرادی خشک و سطحی هستند و می توانند سازمان را متوقف کنند.
بررسی ها و نظارت های ادواری چنانچه مبتنی بر گزارشگیری علمی و دقیق باشد خیلی مفیدتر است.

فضای خوبی در این وب برای انتقال تجارب و رشد برپا کرده اید

برای شما آرزوی موفقیت دارم.