IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
نیاز اساسی انسان

سادگی، نیاز اساسی انسان

سادگی، نیاز اساسی انسان

شاید عجیب باشد، اما تقریبا همه ی فعالیت های پیچیده ی انسان، از اختراعات گرفته تا خواسته های او در زندگی، برخاسته از نیاز ضروری او به سادگی و راحتی است؛ یعنی میل به این که این طرف و آن طرف پرسه بزند و هیچ کاری انجام ندهد.

همه دوست دارند پول بیشتری به دست بیاورند تا در آینده با دارایی خود در رفاه و آرامش زندگی کنند. مردم باغ می خرند، در آن خانه ای می سازند، زحمت چیدن وسائل و تزئین باغ را متحمل می شوند تا روزی روی مبل راحتی خود بنشینند و خوشحال و راحت وقت بگذرانند.

تدابیر مربوط به دوران پیری، اسباب و اثاثیه ی خانه، تشریفات اداری و خیلی چیزهای دیگر در این دنیای پیچیده بوجود آمده اند تا زندگی شادتر و راحت تری را برای ما به ارمغان بیاورند.

اما با تمام اینها، امروزه این حس نیت رنگ باخته است. رویای داشتن سرپناهی برای آرامش در دوران پیری، به جنگی نا خوشایند بر سر تقسیم اموال در میان نسل های بعدی تبدیل شده است. تلاشی طاقت فرسا برای خرید خانه لازم است و حتما کسانی را دیده اید که در محل کار خود به جای خدمت به مردم، علیه مردم عمل می کنند.

به طور خلاصه می توان گفت، میل به سادگی، بدتر باعث پیچیده تر شدن زندگی ما شده است.

مسیر ساده سازی سعی بر این دارد تا مسیر این تلاش های مخرب را تغییر داده و ما را به مسیر اصلی برگرداند. این مسیر اصلی همان، سادگی است که نتیجه ی یک زندگی کامل و پربار است.

اگر زندگی تان در مرحله ی پیچیده و بغرنجی قرار دارد، ممکن است دستیابی به این هدف برای تان غیر ممکن به نظر برسد، اما دقیقا این همان جایی است که شما نیاز دارید به بالاترین حد از سادگی برسید. مسیر ساده سازی، راه های جدیدی را در تمامی مراحل زندگی پیش پای شما می گذارد و حسی را در شما به وجود می آورد که گویی آماده اید هر مشکلی را حل کنید. به همین سادگی!

مسیر ساده سازی، در پی یافتن آن سادگی است که در درون شماست و پیش روی شما قرار دارد. تنها زمانی می توانید مفهوم سادگی را درک کنید که با پیچیدگی های زندگی در جدال و کشمکش باشید. مسیر ساده سازی از تجربیات تان در زندگی و اشتباهاتی که مرتکب شده اید استفاده می کند و چیزی نیست که بتوانید آن را حاضر و آماده خریداری کنید، بلکه از قدم گذاشتن در مسیر مهیج و متمایز حاصل می شود.

سفر از بیرون به سمت درون آغاز می شود، از روی میزتان، خانه تان و با مدیریت زمان. این سفر با روابط شخصی تان ادامه می یابد؛ از شریک زندگی تان گرفته تا والدین، فرزندان، دوستان و همکاران تان. مسیر ساده سازی شما را به سمت سلامت جسمی و روانی تان پیش می برد و نهایتا در افکار و احساسات تان، جایی میان زندگی و شخصیت تان پایان می یابد.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar