ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۰
637 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زندگی قابل پیش بینی نیست، پس هرچه پیش آید خوش آید

یکی از مهم ترین درس هایی که در زندگی آموخته ام این است که زندگی دقیقا مطابق میل ما نیست. در واقع زندگی بی کم و کاست دقیقا آنطور است که باید باشد. هرچه بیشتر با این واقعیت زندگی هماهنگ باشیم، خوشحال تر می شویم و استرس های مان بیشتر کاهش می یابد.

یکی از دلایل بروز ناراحتی ها، تفاوت بین آنچه هستید و آنچه می خواهید باشید یا تفاوت بین آنچه هستید و آنچه توقع دارید باشید، است. به عبارت دیگر، هرجا اتفاقی می افتد، درگیری بین خواهر و برادر، شکستن تلویزیون، روی دادن لحظه ای شرم آور، سقفی که چکه می کند، شما با تصمیمی بزرگ مواجه می شوید.

آیا می خواهید با آنچه حقیقتا رخ می دهد، آنچه باید بپذیرید و آنچه به نحوی با آن دچار مشکل می شوید جدال کنید؟

پذیرش هیچ ارتباطی با بی علاقگی و بی توجهی ندارد. وقتی شما واقعیت موجود را می پذیرید، منظورتان این نیست که: “من کاری به کار این موضوع ندارم.” بلکه هرچند ممکن است ترجیح دهید اوضاع طور دیگری باشد و منکر سایر ارجحیت های خود نمی شوید؛ اما پوچ بودن کشمکش ها را درک می کنید. پذیرش آنچه در حال حاضر روی می دهد نهایت عقل است. این یکی از بزرگ ترین مسکن های استرس است که در دسترس بشر قرار دارد.

یکی از مشکل ترین وظایف من و همسرم در نقش مادر و پدر، هنگامی است که درگیری و بحث و دعوا بین دخترانمان پیش می آید. در آن لحظات تقریبا احساس شکست و دلسردی می کنیم، زیرا به نظرمان می رسد وظیفه ی خود را به خوبی انجام نداده ایم.

در چنین لحظاتی آسان ترین کار این است که رفتار صحیح را فراموش کنیم یا به دلیل احساس ناراحتی ناشی از رفتار آنها، با فریاد مانع آنها شویم. واقعیت این است که آنچه واقعا روی می دهد درگیری بین دخترانم است. خودخوری های من و غم و غصه های همسرم دردی را درمان نمی کند.

در چنین مواقعی فقط نگاهی به هم می کنیم و به یکدیگر یادآوری می کنیم: “همین است دیگر”. با این یادآوری هر دو سبک می شویم و مجدد دیدمان درست می شود و دوباره لبخند به روی لب های ما بازمی گردد. به خود یادآوری می کنیم که همه ی خواهر و برادرها دعواهای شدید می کنند. با وجودی که شاید از آن اصلا خوشمان نمی آید، ولی اشکالی ندارد چون به هر حال این قسمتی ناگوار از حالات انسان است.

برای چندمین مرتبه تکرار می کنم این پذیرش آرامش بخش، به معنی تسلیم شدن یا ایجاد نکردن تغییرات لازم نیست. اگر وقوع اتفاقی را دوست ندارید و می توانید مانع آن شوید خیلی عالی است! ولی باور کنید که ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا اصطکاک میان دخترها را کاهش دهیم. به هر حال انتخاب رفتار مناسب، صادقانه و مثبت امری کاملا جدا از تاکید بر این حقیقت است که زندگی مطابق میل شما نیست.

زندگی یک سفر است که در طول آن حتما مسائلی به طور دائمی در حال گذر خواهند بود تا بتوانید با آنها درگیر شویم و آنها را حل کنیم. وقوع بسیاری از اتفاقات خارج از کنترل ماست؛ چرا قدمی به عقب برنداریم و فلسفه ی آسان گرفتن زندگی را درنیابیم؟ با این کار زندگی آسان تر به نظر خواهد رسید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *